ترامپ امروز محدودیت ورود مسلمانان به آمریکا را اعلام می‌کند/ایران جزو کشورهای هدف

اشتراک گذاری :

نودیها:برگزاری رویترز بامداد چهارشنبه از تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جدید آمریکا برای سخت‌گیرانه‌تر کردن قوانین مهاجرت از کشورهای مسلمان به این کشور خبر داد.

بنا بر این گزارش، انتظار می‌رود ترامپ امروز با حضور در وزارت امنیت داخلی آمریکا چند فرمان اجرایی مربوط به این محدودیت‌ها را صادر کند.

چند نفر از دستیاران کنگره که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، به رویترز گفته‌اند که این محدودیت‌ها بیشتر شامل حال پناهجویان و باتباع ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن خواهد شد.

بنا بر این گزارش، احتمالا ترامپ به وزارت خارجه آمریکا دستور خواهد داد تا از صدور روادید برای اتباع این کشورها خودداری کند. علاوه بر این، احتمال دارد که ترامپ به اداره گمرک و مرزهای آمریکا دستور دهد که از ورود دارندگان روادید آمریکا که تبعه این کشورها هستند، جلوگیری کند.

همچنین انتظار می‌رود دولت جدید آمریکا محدودیتی چند ماهه برای پذیرش تمام پناهجویان تعیین کند، تا زمانی که وزارت خارجه و وزارت امنیت داخلی بتوانند ساز و کاری قابل اطمینان‌تر برای بررسی وضعیت متقاضیان ایجاد کنند.

اما ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی ابتدا از ممنوعیت کامل ورود مسلمانان به آمریکا صحبت کرد و بعدها گفت باید به دقت بر ورود اتباع کشورهای مسلمان نظارت کرد.

«شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه از پاسخ دقیق به برنامه ترامپ در این رابطه خودداری کرد.

وی گفت: «این یکی از مسائلی است که وزرای خارجه و امنیت ملی باید پس از رأی اعتماد از کنگره، بررسی کنند و  یک برنامه کاری مشترک برای بررسی دقیق‌تر هویت افراد تدوین کنند.»

فازس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

امتناع آیت‌الله علم الهدی و حجت‌الاسلام رئیسی از دعوت مجری برای ایستادن کنار حسین فریدون

چ ژانویه 25 , 2017
نودیها: در مراسم افتتاحیه مشهد۲۰۱۷ و انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام رییسی به علت حضور حسین فریدون به دعوت مجری برای رونمایی به روی سن نرفتند. رجا برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...