تدارک ویژه سیما در جشن بزرگ عید مبعث / پخش ۱۵ فیلم از شبکه‌های مختلف

اشتراک گذاری :

نودیها:فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «جنون رقابت ۲»، «نام و نام خانوادگی»، «در راه خانه عروس»، «دایی هانس»، «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «احمق و احمق‌تر ۲»، «پاندای کونگ‌فو کار ۳»، «ناردون»، «شارلاتان»، «غول‌های پاکتی»، «زاپاس»، «سالی»، «آن شرلی»، «آهسته آهسته» و «مثل یک سرآشپز» سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با  عید مبعث پیامبر بزرگ اسلام، از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود. 


 
************************************* 
 
 شبکه یک سیما 
 
فیلم سینمایی «جنون رقابت ۲» به کارگردانی هالوارد برین، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. 
 
در این فیلم با بازی آندرس باسمو کریستینسن و وگار هوئل خواهید دید: روی یک راننده حرفه‌ای است که برای شرکت در مسابقات اتومبیل‌رانی غیرقانونی در کشور نروژ به دو سال زندان محکوم شده است! در شب آزادی یکی از رقبای قدیمی به سراغش می‌آید و او را به یک مسابقه غیرقانونی دعوت می‌کند. این مسابقه در مسیری کوهستانی و پر از برف و کولاک برگزار شده و از نروژ تا شمال روسیه امتداد دارد. روی پیشنهاد رقیبش را رد می‌کند اما دخترش نینا به همراه نامزدش چارلی در این مسابقه شرکت می‌کند. اینگرید همسر سابق روی و مادر نینا او را مجبور می‌کند که به دنبال دخترشان راهی مسابقه شود و او را صحیح و سالم بازگرداند. روی  تلاش می‌کند تا قبل از مسابقه جلوی نینا را بگیرد اما او به حرف پدرش گوش نداده و با چارلی همراه می‌شود…. 
 
************************************* 
 
شبکه دو سیما 
 
فیلم تلویزیونی «نام و نام خانوادگی» به کارگردانی مهدی رضازاده، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ‌‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. 
 
در این فیلم با بازی میرطاهر مظلومی خواهید دید: دختر آقای مراد طلبکار، به واسطه نام‌خانوادگی طلبکار هنگام ازدواج با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود. پسر کوچک این خانواده نیز به‌همین دلیل دچار مشکلات زیادی در مدرسه می‌گردد! پدرشان مراد تصمیم به تغییر این نام‌خانوادگی می‌گیرد… 
 
************************************* 
 
فیلم تلویزیونی «در راه خانه عروس» به کارگردانی افشین صادقی، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. 
 
داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که مدتی پس از ازدواجشان به علت دروغ‌های پی‌در‌پی مرد به همسرش، باعث بی‌اطمینانی زن و پدرزنش نسبت به‌خود می‌شود. 
 
در این فیلم، فتحعلی اویسی، فریبا نادری، نفیسه روشن و شهرام قاعدی هنرنمایی کرده‌اند. 
 
************************************* 
 
فیلم سینمایی «دایی هانس» به کارگردانی مایکل کریندل، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. 
 
این فیلم در مورد هانس هربست یک متخصص تعمیرات و مکانیکی خودروهای قدیمی است که در کارش از شهرت و اعتبار بالایی برخوردار است. وی همچنین صاحب چند واحد مسکونی است که چند مستأجر دارد. هانس مرد بسیار جدی و عبوسی است که به دلیل جدایی از همسرش، به تنهایی زندگی می‌کند. تقریباً هیچ‌کس تحمل اخلاق سرد و بی‌روح او را ندارد و خود او نیز تنهایی را ترجیح می‌دهد.! در این بین خواهر هانس  بریت، که چند سالی است در شهر دیگری زندگی می‌کند، بی‌خبر به خانه او آمده از وی می‌خواهد چند روزی که مجبور است برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شود از پسرهایش  جاناتان  و  برونو  نگهداری کند…. 
 
فریتز کارل، تینا رولاند و النا اولینگ، بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 
 
************************************* 
 
 شبکه سه سیما 
 
فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می شود. 
 
در این فیلم با نقش‌آفرینی جواد عزتی، نازنین بیاتی و سید جواد رضویان خواهید دید: طلبه جوان که وضع مالی چندان خوبی ندارد صاحب فرزندان سه‌قلو می‌شود که… 
 
************************************* 
 
فیلم سینمایی «احمق و احمق‌تر ۲» به کارگردانی پیتر فارلی و باب فارلی، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. 
 
در این فیلم خواهیم دید: هری و لوید دو دوست بسیار قدیمی هستند که سالیان سال است با هم زندگی کرده به‌شدت به یکدیگر وابسته هستند! به‌همین منظور لوید بیست سال پیش خود را به دیوانگی زده و وانمود می‌کند که دچار معلولیت شده و فلج است! هری نیز به رسم وفاداری در تمام این سال‌ها از وی پرستاری می‌کند. پس از بیست سال لوید اعتراف می‌کند که تمام این مدت نقش بازی می‌کرده است. پس از این جریان هری با طرح نقشه‌ای جدید قصد دارد تا به طور زیرکانه‌ای از لوید انتقام بگیرد…. 
 
جیم کاری و جف دنیلز در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند. 
 
************************************* 
 
شبکه پنج سیما 
   
انیمیشن‌ سینمایی «پاندای کونگ‌فوکار ۳» به کارگردانی الساندرو کارلونی، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۹ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. 
 
در خلاصه این فیلم خواهیم دید: پاندا باید با یک دشمن جدید که اهالی دره و استاد و دوستانش را تهدید می‌کند به مقابله برخیزد. این دشمن که یک اژدها می‌باشد با قدرت‌های بسیار قوی اقدام به از بین بردن درخت دانایی خواهد کرد و با قدرتش قصد دارد تا جنگجوی اژدها را شکست داده و سپس به همه حکومت کند…. 
 
************************************* 
فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن‌پور، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می شود. 
 
در خلاصه داستان آمده است: شکور پیرمردی روستایی است که خواب می‌بیند مرده است ولی قبر ندارد! او برای پسرش فاضل خوابش را تعریف می‌کند. فاضل اهالی روستا را جمع می‌کند و تصمیم می‌گیرند یک زمینی در نزدیکی روستا را به عنوان قبرستان اختصاص دهند. اما زمینی که برای قبرستان در نظر گرفته‌اند مالکش شیرمرد است که به دنبال فروختن زمین با قیمت بالاست. شکور قبل از مرگ به دنبال حلالیت از کسانی است که دلشان را شکسته است. آقا شکور می‌میرد و برای خاکسپاری فاضل و دوستان او را  به قبرستان روستای دیگر می‌برند؛ اما اهالی آن روستا حاضر نمی‌شوند قبری به فاضل بدهند! آنها ناچار به روستای خودشان بازمی‌گردند. فاضل و اهالی روستا شورا می‌گیرند و برای خریدن زمین و معامله زمین، فاضل به خانه شیرمرد می‌رود … 
 
امین حیایی، لیلا اوتادی و مهران غفوریان بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 
 
************************************* 
 
 شبکه شما 
   
فیلم سینمایی «شارلاتان» به کارگردانی آرش معیریان، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکـه شما پخش خواهد شد. 
 
در این فیلم خواهیم دید: حسن فیلمنامه‌نویسی است که به همراه داوود زندگی فقیرانه‌ای دارد. چرا که فیلمنامه‌های حسن به‌دلیل جدی و هنری‌بودنشان مرتب از سوی تهیه‌کنندگان رد می‌شود. او که عاشق دختر ثروتمندی به نام مهشید است وقتی که به خواستگاری او می‌رود عموی مهشید شرط ازدواجش را پولدار شدن حسن می‌داند پس بنابراین حسن فیلنامه‌ای برای فروش بالا می‌نویسد…. 
 
در این فیلم سینمایی؛ امین حیایی، جواد رضویان، شقایق فراهانی، مهران غفوریان و ارژنگ امیرفضلی هنرنمایی کرده‌اند. 
 
************************************* 
 
شبکه کودک 
 
انیمیشن سینمایی «غول‌های پاکتی» به کارگردانی گراهام آنابل و آنتونی استاچی، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۶ از شبکـه کودک پخش خواهد شد. 
 
داستان در مورد پسر جوان یتیمی است که توسط آشغال جمع‌کن‌های زیرزمینی بزرگ می‌شود و در تلاش است دوستش را از دست دشمنی بدذات نجات دهد. 
 
************************************* 
 
شبکه نمایش 
 
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «زاپاس»، «سالی»، «آن شرلی»، «آهسته آهسته» و «مثل یک سرآشپز» سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۷:۱۵، ۱۹ ،۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود. 
  باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 49

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دلایل قیمت ارزان برخی پیتزاها چیست؟ +فیلم

ی آوریل 23 , 2017
نودیها:برخی فروشگاه‌های اغذیه و فست فود، پیتزا را با قیمت بسیار ارزان‌تر از حد معمول به همراه نوشابه رایگان عرضه می‌کنند؛ فیلمی که در ادامه می‌بینید به علت این موضوع پرداخته است.       دانلود باشگاه خبرنگاران برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...