تخریب چهره «قالیباف» با مخدوش کردن «چهره شهر»

اشتراک گذاری :

نودیها:تخریب‌ها علیه محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط افرادی ناشناس این بار با تخریب چهره شهر همچنان ادامه دارد.

 هفته گذشته بود که  افرادی ناشناس و اراذل‌واوباش در پوشش مأموران سد معبر شهرداری اقدام به حمله به برخی از دست‌فروشان خیابان انقلاب کرده و به اموال آنها آسیب وارد کردند و با شکستن لوازم یک پیرمرد دست‌فروش، با اعتراض شدید مردم مواجه شدند اما بلافاصله و درست زمانی که مأموران شهرداری تهران به محل رسیدند، اراذل‌واوباش پا به فرار گذاشته و از محل گریختند.

در ادامه رفتارهای غیراخلاقی هواداران نامزدهای انتخاباتی رقیب، این بار آنها با مخدوش کردن چهره شهر به گونه‌ای دیگر سعی در تخریب چهره محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشتند و با شعارنویسی در در و دیوار شهر به دنبال تخریب چهره وی هستند.

این افراد با نوشتن جملاتی همچون دولت ۹۶ درصدی، قالیباف ۹۶ درصدی،رأی من قالیباف و … سعی کردند با برهم زدن چهره شهر، چهره کاندیدای رقیبشان را نیز تخریب کنند.

پیگیری‌های  خ حکایت از آن دارد که مسئولان ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با توصیه به هواداران از آنها خواسته‌اند که تبلیغات را فقط در محل‌های مخصوص تبلیغات انجام دهند و این دیوار نوشته‌ها را از سوی هواداران این کاندیدای انتخاباتی تکذیب کردند.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

صلاح دیدند برنامه «ثریا» در دوره انتخابات پخش نشود

ی مه 14 , 2017
نودیها:تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی “ثریا” با ابراز امیدواری از خوب برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برنامه “ثریا” در دوره انتخابات پخش نمی‌شود.    محسن مقصودی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی “ثریا”  گفت: با توجه به برنامه‌های انتخاباتی سازمان صدا وسیما برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌های شبکه‌های مختلف […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...