بی اعتنایی ظریف به دستور رهبر انقلاب!

اشتراک گذاری :

افخم در نشست خبری خود با خبرنگاران،  در پاسخ به این سئوال که الاخبار مدعی شده کری در تماس تلفنی دیروز خود با ظریف درباره یمن صحبت داشته، گفت: این گفتگو صورت گرفته است.
وی افزود: در طول مذاکرات مواردی پیش آمده است که بنا به ضرورت گفتگوهایی صورت گرفته و این گفتگو هم در همان چارچوب است.

بیانیه توفقنامه لوزان

وی در این باره که آیا این گفتگوی تلفنی مشخصا درباره یمن بوده است گفت: گفتگوی تلفنی در حوزه مذاکرات هسته ای بوده است و اینکه در حاشیه گفتگوهای هسته ای احیانا درباره موضوعات منطقه ای صحبت شود محتمل است!

گفتنی است رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مداحان با اشاره به کج رفتاری های آمریکا با جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی فرمودند:

“نکته‌ی بعدی این است که این مذاکراتی که دارد انجام میگیرد ــ که بخشی از آن هم مذاکره‌ی با طرفهای آمریکایی است ــ فقط در موضوع هسته‌ای است؛ فقط. ما در هیچ موضوع دیگری فعلاً با آمریکا مذاکره نداریم؛ هیچ؛ این را همه بدانند؛ نه در مسائل منطقه، نه در مسائل گوناگون داخلی، نه در مسائل بین‌المللی؛ امروز فقط موضوع مورد بحث و مورد مذاکره، مسائل هسته‌ای است.”

جام نیوز به نقل از خبرگزاری مهر

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سیما تیرانداز: کم‌کار نیستم، در هر کاری بازی نمی‌کنم/ معیار انتخاب‌ها در سینما تغییر کرده است

پ آوریل 23 , 2015
گفتگو با سیما تیرانداز در ارتباط با این که مدتی است در تئاتر و تلویزیون بیش از سینما فعال شده است و به ندرت او را در آثار سینمایی می‌بینیم گفت: نباید این گونه گفت که به ندرت و یا کم کار می کنم باید این گونه عنوان شود که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...