بیشتر وقت ها در خواب ارضا میشم خسته شدم باید چه کار کنم؟

اشتراک گذاری :

اسلام مووی – جوابهای کاربران

بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کاربر : سلام من بیشتر وقت ها در خواب ارضا میشم خسته شدم باید چه کار کنم ؟ جواب در ادامه.

 

 

جواب :

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر بخواهیم بررسی کنیم که چطور میشه که در خواب شما ارضا میشید ، دو جور بیشتر نیست.

1. متابولیسمی : شما در طول روز و یا هفته غذاهایی مصرف می کنید که با جمع شدن انرژی غذایی حاصل اون چیزهایی که میخورید بدن احتباج پیدا میکنه  بخشی از اون رو تخلیه کنه. پس یکی از راههای کمتر شدن این ارضا ها به مقدار نیاز غذا خوردنه یعنی همون مقدار که غذا می خورید همون مقدار هم انرژی صرف کنید. البته هر چه کنید بالاخره بعد از چندین روز کارو فعالیت و دریافت غذاها و میوها و چیزهای دیگه بدن احتیاج به تخلیه پیدا میکنه. شما با به اندازه خوردن و کار و فعالیت و ورزش مخصوصا طناب زدن و دویدن میتونید مقدار اون رو  کاهش بدید.

2.ذهنی : شما در ذهن و فکر خودتون با دیدن صحنه های جنسی و تحریک آمیز در خیابان یا جاهای دیگه هم احتیاج به ارضا پیدا میکنید. اینجا دیگه هیچ دوره مشخصی از لحاظ زمانی نمیشه تعریف کرد. بنابراین اگر چشمتون و فکرتون رو در کنترل داشته باشید و اونها رو در اختیار داشته باشید این ارضا در خواب کمتر و کمتر میشه.

نکته های مهم :

ارضا در خواب به خودی خود گناه محسوب نمیشه و مسئله ایه که در خواب از اختیار شما خارجه ، اما بیرون از خواب گناهه به غیر از آن موقعهایی مثل ازدواج که خدا حلال کرده.

 

البته نکته ای رو هم بگم نکته اول باعث نشه شما مخصوصااگه توی سن رشد هستید غذاها و میوهای و کلا بدنتون رو از اونچه احتیاج داره محروم کنید به خاطر ارضا در شب. البته دوره های مختلفی داره و تو هر سنی یک جور میشه . انشالله برنامه ریزی جدی هم برای ازدواج داشته باشید.

غسل هم یادتون نره.نحوه غسل رساله امام خمینی (ره) اینگونه است ، حتما به رساله مرجعتان مراجعه کنید.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ حاج آقا مجتهدی - روضه امام مجتبی(ع)

پ آوریل 16 , 2015
تلویزیون مهاجر – دینی بارگیری و پخش بر خط درادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 9

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...