بیت کوین نیامده فروپاشید!

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  قیمت بیت کوین در روز جمعه با ۹ درصد کاهش روبرو شد و در مجموع هر واحد بیت کوین در هفته جاری میلادی بیش از ۳۰ درصد ارزش خود را از دست داده که بدترین عملکرد هفتگی این ارز رمزنگار محبوب جهان از آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی به بعد محسوب می شود.

قیمت هر واحد بیت کوین در صرافی «بیت استمپ» لوکزامبورگ به ۸ هزار و ۱۵۵ دلار سقوط کرد؛ ضمن اینکه بر اساس داده های «کوین مارکت کپ» سایر ارزهای رمزنگار هم طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داده اند.

همچنین سفت و سخت شدن قوانین نسبت به سکه های دیجیتال باعث شده تا سرمایه گذاران به فروش این ارزهای رمزنگار در هفته جاری میلادی یورش بیاورند.

بر پایه این گزارش، قیمت هر واحد بیت کوین در مقایسه با بیشترین سیر صعودی خود که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی با رسیدن به تقریبا ۲۰ هزار دلار در هر واحد ثبت شده بود، اکنون با بیش از ۱۰ هزار دلار کاهش، بیش از ۵۰ درصد ارزش خود را از دست داده است.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نتایج نظرسنجی واشنگتن پست از مردم ایران درباره نظام جمهوری اسلامی

ج فوریه 2 , 2018
سایت نودیها :  روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست نتایج جدیدترین نظرسنجی مشترک موسسه ایران‌پُل و دانشگاه مریلند را از شهروندان ایرانی منتشر کرد. این نظرسنجی پس از وقوع برخی ناآرامی‌ها در دی ماه گذشته در بعضی شهرهای ایران صورت پذیرفته است. بر اساس نتایج این نظرسنجی، اکثریت قاطع ایرانیان با «تغییر ساختار […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...