بیانیه مدیر سایت اسلام مووی در مورد فیلم موهن پیامبر اعظم (ص)

اشتراک گذاری :

اسلام مووی – اخبار اسلام مووی

بسم الله الرحمن الرحیم – در پی ساخته شدن و پخش فیلم موهن در آمریکا در مورد پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) مدیر سایت اسلام مووی بیانیه ای را منتشر کرد که به شرح زیر است. در ادامه بخوانید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

باز هم توهین ، باز هم دست کثیف صهیونیسم جهانی و آمریکا پشت پروژه توهین به مقدسات و باز هم دست خالی ما برای دفاع از ساحت مقدس معصومین (ع).

غربیها هر گاه که میخواهند و هر جایی و با هر زبانی که میخواهند به مقدسات ما توهین میکنند. راهی را میروند که هلاکت ابدی را برای خود به ارمغان میاورند و به تاریکی و ظلماتی فرو میروند که راه رسیدن به نور از آنان سلب شود. این بار اما صهیونیست های کثیف با فیلم ۵ میلیون دلاریشان با پولهای کثیف و باد آورده بار دیگر به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) توهین کردند. این گناهی نابخشودنی است زیرا وقتی کسی دانسته گناهی را مرتکب شد آن هم گناه عظیم و بزرگ توهین به پیامبر اکرم (ص) ، دیگر چه جای بخشش باقی میماند و این لازم است تا کسی جرات تکرار اینچنین امر کثیفی را به خود ندهد.

خدا را شکر کردم وقتی دیدم برادران مسلمان در سراسر جهان ائم از شیعه و سنی و مخصوصا مردم انقلابی مصر حرکت را زودتر آغاز کردند . حمد و سپاس که انقلابها دارد ثمرات خود را نمایان میکند.

سینمای پوسیده ، بی سواد و غرب زده ما که یارای مقابله ندارد. امکانات هم که دست عده ای شبه روشن فکر غربزده و دکترهای بیسواد است. پس چه کنیم برای آن که آتش قلبمان فرو نشیند و التیام بر دلهای شکسته مسلمانان جهان باشیم و از همه مهم تر ابراز ارادت و محبت به ساحت بزرگوارش کنیم. به نظر میرسد راهی جز اعتراض به هر نحوی که دستمان میرسد ، با هر وسیله ای که میتوانیم ، نیست. باید فضا طوری باشد که آنان که چند ماهی است به صورت سازمان یافته و پی در پی به معصومین (ع) توهین میکنند . حساب کار دستشان بیاید و این خناسان ترسوی شیطان صفت برای همیشه دمشان را روی کولشان بگذارند و به گوشه ای بخزند.

یا رسول الله ای طبیب قلوب و ای حبیب اله العالمین و ای رحمت عالمیان تو خود باید دست گیرمان باشی و آن قدر بزرگی که این خاکپاشی ها بر چهره خورشید وجودتان هیچ نیست در برابر عظمت شما.

مدیر سایت اسلام مووی – نوکر اهل بیت (ع)

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود عکس با کیفیت رنگی HD color wallpaper

پ اکتبر 15 , 2015
عکس – عکس جالب روی عکس ها کلیک کنید برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 3

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...