بوسه «آقا» بر چادر مادر شهید فتنه ۸۸ + عکس

اشتراک گذاری :

اخبار

رهبر معظم انقلاب فرمودند: «دخترم فرزند شما در دانشگاه اصلی قبول شد و مقام خیلی بالایی نزد خداوند دارد، شهید شما در راه بصیرت مردم و حفظ نظام اسلامی به شهادت رسید و بدانید مقام این شهید حتی از برخی شهدای جنگ تحمیلی نیز بالاتر است.»

به گزارش سرویس مقاومت جام نیوز، مادر شهید غلام‌ کبیری، مادر شهیدی که فرزندش را در غبار حسادت‌ها و منیت‌های سال ۸۸ از دست داد، هنوز هم با شنیدن نام فرزندش چشم‌هایش گُر می‌گیرد و همچون روز نخستین که از شهادت پسرش مطلع شد بی‌تاب می‌شود. گذشت پنج سال از شهادت حسین غلام‌ کبیری چیزی از غم این پدر و مادر کم نکرده و هنوز هم مصیبت رفتنش برای این پدر و مادر سنگین است.

 

 

 


این مادر شهید به دیدارشان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و فارس گفت: بعد از آنکه حسین ما در سال ۸۸ شهید شد، رهبر معظم انقلاب ما را به خانه خودشان دعوت کردند و من در دیدار با مقام معظم رهبری عکس شهیدم را به ایشان نشان دادم و ایشان در آن دیدار چادر من را بوسیدند و فرمودند: «دخترم فرزند شما در دانشگاه اصلی قبول شد و مقام خیلی بالایی نزد خداوند دارد، شهید شما در راه بصیرت مردم و حفظ نظام اسلامی به شهادت رسید و بدانید مقام این شهید حتی از برخی شهدای جنگ تحمیلی نیز بالاتر است.»


وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در پایان این دیدار عکس حسین را به یادگار از من گرفتند، گفت: دیدار با رهبر انقلاب هنوز هم با گذشت ۵ سال، برای ما مایه دلگرمی است و ما را آرام می‌کند.

 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود تصاویر با کیفیت طبیعت - HD

پ اکتبر 15 , 2015
عکس – عکس طبیعت   سایزعکس ها :  1920×1200 روی عکس ها کلیک کنید برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 5

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...