«به خوشگلی همسرت چه نمره‌ای میدی؟!» با طعم «سوال از یک خانم درباره مرد مورد علاقه‌اش در کنار شوهرش!»/ مجموعه تحت مدیریت «مجری مشهور» تا چه زمانی اجازه دارد «بی غیرتی» را تبلیغ کند؟

اشتراک گذاری :

نودیها:در روزهای گذشته شاهد پخش ویدیو های عجیبی در شبکه های اجتماعی هستیم که به جرأت می توان گفت مرز های ابتذال را جا به جا کرده و واکنش های منفی متعددی را در این مدت به همراه داشته است. ویدیو هایی که توسط یکی از کانال های مشهور آپارات که اتفاقاً مدیریت آن را مجری مشهور تلوزیون به عهده دارد ساخته شده اند.

 در یکی از این ویدیو ها شاهد هستیم که مجری در گفتگو با یک زوج از خانمی که مقابلش نشسته در مورد عشق به یک بازیگر مرد می پرسد و اینکه اگر همزمان این بازیگر و همسر فعلی او پیشنهاد ازدواج می دادند به کدامیک پاسخ مثبت می داد.
اگر چه انتشار این ویدیو موجی از انتقادات را به سوی سازندگان آن روانه کرد اما همین گروه در روز های اخیر بار دیگر ویدیویی از همین جنس در فضای مجازی متشر کردند. با این تفاوت که این بار مصاحبه کننده در اقدامی عجیب و قبح شکنانه با یک مرد در خصوص زیبایی همسرش در حضور او سؤال می کند و می خواهد که وی به آن نمره دهد.
البته ویدیوهایی از این دست و محتواهایی نه چندان قابل قبول پیش از این هم از این گروه برنامه ساز اینترنتی که مدیریت آن را «م.ح» مجری باسابقه تلویزیون به عهده دارد منتشر شده اما اکثر آن ها به دلیل اینکه صرفاً محتوایی سبک و زرد داشته اند در خور اهمیت نبودند. 

اگرچه پیش از این «م.ح» به دلایلی نظیر انتشار همین ویدیو ها در رسانه اش ممنوع التصویر بود اما ابتدای سال جدید دوباره این فرصت را پیدا کرد تا در تلویزیون برنامه اجرا کند. 

 

نکته عجیب تر در مورد این ویدیو اجرای آن توسط یکی از مجریان تلویزیون است. کسی که پیش از این به واسطه تولید و اجرای برنامه «شوک» شهرت یافت اکنون مسئولیت انجام این گفتگو های عجیب را به عهده گرفته است. 
فارغ از اینکه این سازندگان این کلیپ شأنی فراتر از این زردبازی ها برای خود و مجموعه ای که دارند قائل نیستند سؤال جدی اینجاست که چرا نظارت بر محتوا های منتشر شده در فضای مجازی تا این حد پایین آمده که عده ای به راحتی این امکان را پیدا می کنند که این رفتار های ضد فرهنگی را انجام دهند.

 

با توجه به این که نمی توان برای برخی از این زردبازی ها انتهایی را تصور کرد و البته سازمان صدا و سیما هم حساسیتی روی نیروهای این چنینی ندارد این خطر احساس می شود که پای برخی از این مدل برنامه سازی ها به تلویزیون هم باز شود و آن زمان دیگر برای جلوگیری از این رفتار ها قدری دیر خواهد بود. اتفاقی که باید نهاد های نظارتی از الآن برای آن تدبیری اتخاذ کنند. 

رجا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 69

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ صوتی از سخنان «حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی»موانع رشد انسان

د آوریل 3 , 2017
دانلود تبیان برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 69

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...