بنر استقبال باشکوه از ابتکار!!!!صدای اصلاح طلبان را هم درآورد

اشتراک گذاری :

نودیها:پس از انتشار خبرهایی مبنی بر سفر معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در آینده ای نزدیک به استان همدان و به دنبال آن نصب بنری در همدان که بر روی آن نوشته شده است“مقدم بانوی سبز، قهرمان زمین، دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست را به پایتیخت تاریخ و تمدن ایران زمین گرامی می داریم” آن هم از سوی روابط  عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، سر و صداهایی در شبکه های اجتماعی بر نقد این بنر شد به گونه ای که حتی در بیانیه دانشجویان اصلاح‌طلب دانشگاه بوعلی‌سینای همدان هم بر این موضوع اذعان شده است که استفاده از جملاتی همچون “قهرمان زمین” جملاتی تملق آمیز است، که در ذیل متن آن را مشاهده می کنید.

سفر ابتکار به همدانی در حالی قرار به انجام است که مردم خوزستان با مشکلات بسیار زیست محیطی روبرو هستند، به طوری که حتی روز گذشته رئیس اداره هواشناسی شوشتر در خبری گفته بود که غلظت ریزگردها در این شهرستان را  ۱۵برابر حد مجاز است.

 

غلظت ریزگردها این روزها به حدی رسیده است که حتی سی ام بهمن ماه سال جاری در خبری آمده بود؛ “در پی وقوع پدیده ریزگردها تمامی مراکز آموزشی نوبت بعداز ظهر اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، شادگان، بندرماهشهر، آبادان، اروندکنار، خرمشهر، اندیمشک، دشت آزادگان، شوش، شوشتر، دزفول و گتوند تعطیل شدند.”

اینکه برخی در شبکه های اجتماعی حضور ابتکار در همدان را به نوعی سیاسی قلمداد می کنند صحت داشته باشد یا نه قضاوت آن بر عهده خوانندگان عزیز است، اما جای بسی سوال دارد، درحالی که مردم خوزستان با مشکلات پیش روی بسیاری در حوزه زیست محیطی و به ویژه ورود ریزگردها دسته و پنجه نرم می کنند این سفر می تواند در کدام اولویت ابتکار قرار بگیرد؟!

 

به گزارش خبرنگار رودآور گفته می شود، از برنامه های سفر ابتکار به همدان، شرکت در شورای اداری استان، سخنرانی در همایش شهر سبز پایدار،اداری احترام به مقام شهدا،بازدید از نیروگاه خورشیدی، نشست با مقامات قضایی و حضور در شهرستان ملایر خواهد بود.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۱۲ علامت کم‌خونی را بشناسید

س فوریه 21 , 2017
یک فوق‌تخصص خون و آنکلوژی گفت: در چندسال اول پس از تولد ــ چندسال اول مدرسه ــ هنگام دبیرستان که فرد با جهش رشدی قد و وزن مواجه است، در دوران بارداری و شیردهی و نیز دوره‌های باروری که به‌شکل دوره‌های ماهیانه تجربه می‌شود، میزان آهن در بدن افت می‌کند. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...