بعد از سه سال مذاکره روحانی توپ را به زمین مردم انداخت!/اولاند مشکل بیکاری را حل می‌کند؟!/بهانه‌ها تا به کی؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا ـ بخش تحلیل نودیها ـ دکتر روحانی دیروز دوباره به تلویزیون آمد و با مردم سخن گفت. مسایل مختلفی در این گفتگوی یک طرفه با مردم (مجری ها نقشی ندارند) بیان شد، که یکی از مهم ترین مسایلی که عنوان شد دوران “پسابرجام” بود.

این دولت سه سالی وعده هایش به مردم را با مذاکرات عقب انداخت و قرار شد بعد از برجام اتفاقات خوبی در اقتصاد بیفتد که مردم شاهد تغییرات شگرف پسابرجام هستند دیگر!! نیستند؟!

این تغییر نکردن ها، بلکه پسرفت اقتصادی پیشکش، در استراتژی جدید دولت و آقای روحانی توپ به زمین مردم انداخته شده و گویی که دولت همه کارهایش را انجام داده و حالا مردم هستند که باید کاری کنند.

بله، قطعا اقتصاد به مردم وابسته است و مردم هستند که تاثیرات زیادی روی اقتصاد می گذارند، اما اگر دولتی اقتصاد وابسته و با رکود بالا را تزریق کند و عملا به تولید توجهی نداشته باشد کاری از مردم بر نمی آید.

در قسمت دیگری از سخنان عجیب رئیس جمهور محترم عنوان شد که آقای اولاند به فکر ایجاد اشتغال برای جوانان ماست. دیگر از این مضحک تر نمی دانم میشد حرفی زد یا نه؟!

اولاند که خودش در مشکلات بیکاری و اقتصادی غوطه ور است، چگونه می تواند برای جوانان ما کاری کند و اصلا فرانسوی ها می آیند به فکر ما باشند؟! آن ها اگر به فکر از بین بردن ما نباشند خودش لطف بزرگی است. دشمنی نکنند، خودش لطف عظیمی است.

واقعا معلوم نیست دولت محترم کی می خواهد بهانه ها را کنار بگذارد و کاری کند.

مرتضی حیدری

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس‌ها و پست‌های چهره‌های مشهور در اینستاگرام(۱۱) ـ بهمن ۹۴

پ فوریه 4 , 2016
[Show slideshow]   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 17

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...