بستن درب دانشگاه برای عدم حضور حسن عباسی در یک مراسم!

اشتراک گذاری :
نودیها:بهرام زاده ادامه داد: با پیگیری فهمیدیم که رئیس دانشگاه مخالف این برنامه بوده است و حتی درب دانشگاه ها نیز برای عدم حضور حسن عباسی بسته شد. همین مسئله باعث شد دانشجویانی که جلوی درب دانشگاه برای دیدن آقای عباسی جمع شده باشند تجمع اعتراض امیزی شکل بگیرد.

 جمعی از دانشجویان دانشگاه مازندران (بابلسر) در اعتراض به عدم اجازه ورود حضور حسن عباسی توسط حراست این دانشگاه تجمع کردند.

بهنام بهرام زاده  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در گفتگویی درباره این تجمع گفت: ظهر امروز قرار بود مراسمی با حضور حسن عباسی در این دانشگاه برگزار شود که با ممانعت عجیب مسئولین دانشگاه مواجه شد.

وی گفت: ماجرا از این قرار است که چند روز پیش ما درخواستی را به شورای فرهنگی دانشگاه مبنی بر اجرای برنامه ای با حضور حسن عباسی در دانشگاه دادیم، این مسئله گذشت تا به  امروز که  برنامه قرار بود ساعت ۱۴ برگزار شود که دانشجویان با درب بسته سالن روبرو شدند.

بهرام زاده ادامه داد: با پیگیری فهمیدیم که رئیس دانشگاه مخالف این برنامه بوده است و حتی درب دانشگاه ها نیز برای عدم حضور حسن عباسی بسته شد. همین مسئله باعث شد دانشجویانی که جلوی درب دانشگاه برای دیدن آقای عباسی جمع شده باشند تجمع اعتراض امیزی شکل بگیرد.

واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بابل به لغو سخنرانی حسن عباسی:

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی حوزه خاتم الانبیا(ص) برای برنامه امروز دکتر حسن عباسی که  دردانشگاه مازندران با فشار وزارت علوم  واقدام غیر قانونی دکتر میر نیا رئیس دانشگاه مازندران لغو شد بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

شنیده شده مسئولین دانشگاه مازندران اقدام برنامه سخنرانی برادر انقلابی مان جناب آقای دکتر حسن عباسی که مصداق  بارز و آشکار اشدا علی الکفار است را لغو کرده است و با این کار به این آقا ونیروهای انقلابی توهین و هتاکی کرده است.

این مسئولین که میز وریاست وبودن خود رامدیون نیروهای انقلابی همچون حسن عباسی هستند چگونه به خودشان این اجازه را میدهند که به این افرادکه تمام زندگی خودرابرای اسلام و انقلاب اسلامی فدا می کنند ودشمنان اسلام را در عرصه های مختلف به زانو درآوردند رابی احترامی کنند.

دکتر عباسی به عنوان چهره شناخته شده حداقل در دانشگاه ها و بین دانشجویان ورزمندگان ومجاهدین جنگ نرم محسوب می شودوی از اوایل دهه هشتادسخنان آتشین خودرا در نقدجریان لیبرال وسکولاریته خواه موجوددرلایه های سیاسی بالای کشورآغاز نمودوبیشتر ازهر هرکسی دردانشگاه های کشور سخنرانی کردوتبدیل به سرداران جنگ نرم شد و هرکجا که لازم بود وتوانش را داشت در دفاع از اصول وارزش های مقدس جمهوری اسلامی ایران کم نگذاشت در دوره ای مانند فتنه ۸۸امثال دکتر عباسی بودندکه به ندای این عمار نائب امام زمان امام خامنه‌ای لبیک گفته وشروع به روشنگری در دانشگاه های کشور وجامعه راکرده آن هم در دوره ای که سیاستمداران واغمار آنان جرات پاگذاشتن در دانشگاه رانداشتندچه برسد به این که روشنگری وسخنرانی کنند.مابه عنوان نیروهای انقلابی اعتراض خود رااعلام میداریم وحمایت خودرا از این سردار جنگ نرم وبقیه نیروهای انقلابی که مصداق الشدا علی الکفار هستند تا آخرین نفس ادامه میدهیم واعلام میکنیم اگر چنین رفتارهای زشت و زننده ای از طرف مسئولین ادامه پیداکند وبه نیروهای انقلابی هتاکی شود برخورد انقلابی خواهیم کرد.

وسلام  من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی حوزه خاتم الانبیا(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

خبرنامه دانشجویان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 38

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نامه فعال فرهنگی دانشجویی به ترانه علی دوستی درباره حمایت وی از روحانی؛ درد ما هم جدا جدا درمان نمی‌شود!

س مه 16 , 2017
نودیها:درد این است که ۵۰۰.۰۰۰ جوانِ دم بخت پشت درهای بانک مانده‌اند به جستجوی ضامن و فیش کارمندی و کسر حقوق تا وام ازدواج بگیرند ولی کسی سؤال از حالشان نکند. درد یعنی این ۵۰۰.۰۰۰ جوان یک‌طرف و آن دختر وزیر مظلومی که ۲۰۰ میلیون تومان ناقابل واردات کرده یک‌طرف؛ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...