برنامه کاروان ایران در دهمین روز المپیک/ رقابت وزنه‌برداران، والیبالیست‌ها و فرنگی‌کاران با حریفان

اشتراک گذاری :

نودیها:در دهمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو کاروان ایران در سه رشته والیبال، وزنه‌برداری و کشتی فرنگی نماینده دارد.

در والیبال تیم ملی کشورمان که صعودش به دور دوم و جمع هشت تیم برتر المپیک را قطعی کرده است در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف روسیه خواهد رفت. ایران در حال حاضر با ۷ امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار دارد.

کشتی فرنگی:

حبیب الله اخلاقی در وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی فرنگی در دور اول به مصاف زکریاس برگ از سوئد می‌رود. در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار چاکوتادزه از روسیه و سامان طهماسبی از آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

بشیر باباجان‌زاده نیز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در کشتی اول خود با منگ کیانگ از چین روبه رو می‌شود و در صورت برتری برابر این حریف با برنده تینالیف از قزاقستان و ادوارد پاپ از آلمان کشتی می‌گیرد.

رقابت‌های کشتی فرنگی از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود.

وزنه‌برداری:

محمدرضا براری هم در وزن ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری به مصاف رقبای خود می‌رود. مسابقه او ساعت ۲:۳۰ بامداد سه‌شنبه برگزار می‌شود.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خواستگاری از قهرمان المپیک روی سکوی مدال

د آگوست 15 , 2016
نودیها:در رقابت های شیرجه المپیک ریو هه ژی ورزشکار چینی که در لندن توانسته بود به مدال طلا برسد، اینبار مغلوب ورزشکار دیگری از کشور چین شد تا به مدال نقره بسنده کند. او البته روی سکوی مدالها در حالی که ناراحت بود، با خواستگار روبرو شد که یک حلقه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...