برنامه مسابقات ورزشکاران ایرانی در روز هفتم المپیک

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : روز هفتم رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶ نخستین روز پرکار ایرانی ها در این دوره خواهد بود.
در این روز ابتدا از ساعت ۱۶:۳۰ گلنوش سبقت الهی در رشته تیراندازی تپانچه ۲۵ متر به مصاف رقبا می رود.
سپس سعید ملایی به طور رسمی کار ایران را در رشته جودوی المپیک آغاز می کند. ملایی، جودوکار وزن -۸۱ کیلوگرم کشورمان، در اولین گام با جودوگی آبی رنگ به نبرد خاسان خالمورزائف از کشور روسیه خواهد رفت.
سومین نماینده ایران در این روز مهسا جاور است که پس از ناکامی در رسیدن به فینال مسابقات رویینگ، در مرحله نیمه نهایی E/F پارو خواهد زد.
دیگر چالش جذاب نمایندگان کشورمان، مسابقه شنا و حضور آریا نسیمی شاد در این مسابقه است. این شناگر جوان فردا از ساعت ۲۱:۲۰ به آب می زند.
در تیراندازیبا کمان انفرادی، زهرا نعمتی از حدود ساعت ۲۳ در مرحله یک سی و دوم نهایی با اینا استپانووا، تیرانداز روسی، به رقابت می پردازد.
در پایان این تیم ملی والیبال کشورمان خواهد بود که پس از شکست مقابل آرژانتین، در دومین دیدار خود از ساعت ۰۰:۳۵ به وقت تهران با تیم قدرتمند لهستان روبرو خواهد شد.

باشگاه خبرنگازان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

گرداننده کانال تلگرام توهین به مقدسات در شمال کشور دستگیر شد/ دستگیری مدیر کانال های غیر اخلاقی

س آگوست 9 , 2016
سایت نودیها :  چندی قبل فردی با راه اندازی یک کانال در شبکه اجتماعی تلگرام با توهین به مقدسات دینی و انتشار مطالب ضد اسلام باعث رنجش مردم و جریحه دار شدن افکار عمومی شد. این متهم علاوه بر انتشار مطالب توهین آمیز در کانال خود این مطلب را در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...