برنامه اسرائیل برای موج جدید ترور دانشمندان هسته‌ای

اشتراک گذاری :

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با مجله اشپیگل آلمان ، ایران را به حمله نظامی و ترور دانشمندان هسته ای تهدید کرد.

به گزارش شبکه خبر، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با مجله آلمانی اشپیگل، ایران را به حمله نظامی و ترور دانشمندان هسته ای تهدید کرد و گفت: بسیار واضح است که در نهایت به هر طریقی ، برنامه هسته ای نظامی ایران باید متوقف بشود و اسرائیل به هر حال علیه برنامه هسته ای ایران اقدام می کند.

موشه یعلون در پاسخ به سوال اشپیگل که آیا ممکن است شاهد مرگ تعداد بیشتری از دانشمندان هسته ای ایران در ترور های مشابه قبل باشیم گفت: من مسئول طول عمر دانشمندان ایرانی نیستم.

در عین حال روزنامه صهیونیستی هاآرتص بعد از اظهار نظرهای موشه یعلون نوشت با اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می توان گمان برد که اسرائیل در ترور دانشمندان هسته ای ایران دست داشته است.

منبع : رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

لاریجانی : مجلس برای برجام فکت شیت تصویب کند

د آگوست 10 , 2015
 محمدجواد لاریجانی، رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، معاون امور بین‌الملل در قوه قضائیه و رئیس ستاد حقوق بشر، از چهره‌های کم‌نظیری است که از یک سو به علوم مختلفی مسلط است و از سوی دیگر در مقاطع حساس و گره‌گاه‌ها قادر است به‌خوبی هم از نبوغ خود و هم از علومی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...