برخورد قانونی با روزه خواران

اشتراک گذاری :

«سید هاشم میر حسینی»  از برخورد با روزه‌خواری در ملاء عام خبر داد و گفت: بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات هر کسی علنا در انظار و اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی کند علاوه بر کیفر عمل به حبس از ده روز تا دو ماه یا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که مرتکب عملی شود که نفس عمل دارای کیفر نیست ولی عفت عمومی را جریحه دار می کند به حبس از ده روز تا دو ماه یا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

میرحسینی افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی به عنوان ضابط عام مبارزه با منکرات و فساد است و به صراحت قانون در مواردی که جرم در منظر ضابطان دادگستری واقع شود باید اقدام قانونی معمول شود.

دادستان عمومی وانقلاب صومعه سرا در پایان گفت: به منظور پیشگیری از  حرمت شکنی در ماه نزول قرآن با افرادی که در ملاء عام اقدام به تظاهر به فعل حرام و روزه خواری می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

میزان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

افکار طنز سیاسی جالب یک نفر موقع افطار!

چ ژوئن 8 , 2016
سایت نودیها : داشتم سحری میخووردم که فکرم مشغول شد ، سعی کردم اتفاقات و تبریک ها و…  ماه رمضون امسال رو تصور کنم  ، مثلا : اوباما میگه رمضانتان مبارک ، امشب تو کاخ سفید زولبیا داریم …. 🌀نتانیاهو ضمن تبریک ماه رمضون به مسلمونا ، بمب های جدیدش […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...