برجام، روز آغاز اجرا و چوپان دروغگوی رقاص/آیا رهبری از برجام حمایت کردند؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – نزدیک به  سه سال از روی کار آمدن دولت روحانی گذشته است و بیش از دوسالی می شود دولت همه چیز را به برجام گره زده است، اما مردم با گذشت زمان نه تنها تاثیر مثبتی بر اقتصاد خود نمی بینند بلکه فشارهای اقتصادی روز به روز بیشتر می شود.

مردمی که دیگر خسته شده اند از بی کفایتی هایی که بر سر دولت قبلی فریاد زده می شود. هر چه بود اگر بدترین دولت تاریخ جهان هم بود شما سه سال است سرکارید و ما هم سرکاریم!

مردمی که از شادی کردن بی مورد برای برجام ، توافق وین و توافق ژنو خسته شده اند و یک شادی طولانی و واقعی می خواهند.

مردمی که از توهین های دشمن خسته شده اند. دشمنی که در اوج پررویی اندازه نوک سوزنی ما را قبول ندارد و برای جمع کردن راکتور اراک فقط با پر کردن با سیمان راضی می شود.

روی چوپان دروغگو سفید!!

اگر برجام قرار بود گلی به سر مردم بزند می گذاشتند منتقدانش بیایند در تلویزیون و رسانه های دیگر به راحتی و بدون مزاحمت حرفهای مستدلل خود را مطرح کنند. اگر برجام قرار بود گلی به سر مردم بزند بخش نامه نمی کردند برای شادی و رقص بعد از آن!

ولی ما می دانیم که تحریم هایی که برداشته شد نه لغو همه تحریم ها بلکه تعلیق تحریم های فقط مرتبط با هسته ای بود که کارشناسان منصف می گویند تاثیر زیادی نداشته و تحریم های اصلی سرجای خودش است.

نکته بسیار مهم دیگر این که یادمان باشد و یادشان نرود که رهبری با شروطی از این برجام حمایت کردند و بسیاری از آن شروط زیر پا گذاشته شده فردا روزی که گند کار در آمد و اتفاقی نیفتاد آقای لاریجانی و روحانی نگویند رهبر هم موافق بود و بخواهند خود را کنار بکشند!!!!

یادمان باشد که ما مردمی بودیم که حاضر نشدیم چند سطر مطلب در مورد حقیقت برجام بخوانیم…

منتظر باشید تا شادی بعدی

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 24

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برجام فقط به نفع آمریکاست!/لباس زنانه آمریکایی در تهران!

س ژانویه 19 , 2016
نودیها:  اگر چه مردم با توجه به وعده‌های دولت برای گشایش معیشتشان پس از انجام توافقات هسته‌ای انتظار دارند نتیجه این گشایش را در زندگی روزمره خود ببینند، اما این وعده‌ها در عمل به بی‌راهه‌هایی رفته‌اند که با دغدغه‌های مردم فرسنگ‌ها فاصله دارد. بهبود وضعیت اقتصادی مردم و خارج شدن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...