برای برنامه ماه عسل/برنامه ای در قد و قواره برنامه های خوب دنیا!/انتقادات برای چیست؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – از زمان شروع برنامه ماه عسل در سال ۹۴ برخی هجمه ها و انتقادات شروع شد. تهمت‌هایی از قبیل مسایل مالی و آوردن مهمان با پول و… در دستور کار مخالفان این برنامه است. اما این برنامه در حالی مورد انتقادات بی اساس و از روی بغض و کینه برخی قرار می گیرد که همین دسته ی منتقدان در مقابل برترین و فجیع ترین برنامه های فرهنگی در صدا و سیما ساکت هستند.

اگر در یکی از شبکه های بزرگ دنیا یک گروه و یک مجری بتوانند مردم را این گونه میلیونی به پای تلویزیون بکشند بدون اینکه از شهوت و خشونت بهره ای ببرند و فقط واقعیت را بگویند آن برنامه در صدر برنامه های آن شبکه قرار می گیرد.

مماس شدن با مردم و نشان دادن واقعیتهایی که گاهی هم تلخی از نوع دارو برای مردم دارد هم لازم است و هم مفید است. این هنر برنامه ماه عسل است که می تواند برخی تلخی ها را زیبا و مفیدش کند.

اما احسان علیخانی با اجرای به انصاف خوبش هم ارتباط خوبی با مردم گرفته است و سعی می کند سوالاتی که در ذهن مخاطبش به وجود می آید را مطرح کند و پاسخ دهد.

علت این هجمه ها هم همین است. عده ای می خواهند مردم را از واقعیت ها دور کنند و با نشان دادن قصر ها، به جای خانه ها ، جشن های هالیوودی به جای جشن ازدواج ، خل بازی و خنگ بازی به جای نشان دادن زندگی و خلاصه سوق دادن مردم به سمت یک سبک زندگی کذایی که نه غربیست و نه شرقی مردم را گرفتار سبک زندگی مسخره خودشان بکنند. معلوم است که این دسته که توانایی ندارند با مردم باشند و با علیه مردم بودند نان و آبشان تامین شده از این برنامه اذیت شوند و هجمه کنند.

جالب تر از این ها این است که آقایان نگران بیت المال شده اند‍؟‍!!!!!!!

همان هایی که با پول های باد آوده فیلم ها و سریال ها و برنامه های مضخرفی روی آنتن می فرستند و همیشه طلبکارند و همیشه مضر.

طرفدار برنامه ماه عسل هستیم به دلیل آن که ما را نشان می دهد. ما را با تمام واقعتیها و مردانگی هایمان ، ما را با مانند آینه ای تمام قد و ما را بدون آرایش.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علما بر مرده ای که پارچه کفنش غیر ایرانی بود نماز نمی خواندند

س ژوئن 23 , 2015
دومین روز از همایش اقتصاد سیاسی انفعال یا اقتدار با حضور مسولان و ارشناسان تاریخی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی در مجتمع فرهنگی شهید تهرانی مقدم برگزار شد. در روز دوم این همایش عادل پیغامی اقتصاد دان؛ حجت الاسلام میرمعزی کارشناس اقتصادی،  اسماعیل حسین زاده دکترای اقتصاد سیاسی و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...