براندازی در ایران از طریق تهاجم فرهنگی

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : پس از دشمنی های آمریکا از طریق اعمال تحریم های جدید و کارشکنی در اجرای برجام، یک روزنامه آمریکایی پیشنهاد داده که ترامپ در عید نوروز برای مردم ایران پیام دوستی بفرستد.

 

 

نیویورک پست (nypost) نوشته، آمریکا باید با استفاده از فرصت عید نوروز به مردم مظلوم ایران نشان دهد که دوستی در کاخ سفید دارند!

 

 

این روزنامه به شدت از سیاست های منطقه ای دولت پیشین آمریکا انتقاد کرده و نوشته، دولت اوباما به جای حمایت از شورش های مصر و لیبی باید از ناآرامی های سال ۸۸ در ایران حمایت می کرد.

 

 

نیویورک پست پیشنهاد تلاش برای براندازی حکومت ایران از طریق تهاجم فرهنگی را نیز ارائه داده است.

 

 

در این گزارش، از اینکه در ایران دوران شاه، “برخی در کنار ساحل برهنه می شدند و دختران و پسران با هم در خیابان ها قدم می زدند و …” اما در جمهوری اسلامی با چنین رفتارهایی مخالفت می شود، ابراز ناراحتی شده است.

 

 

به نوشته این روزنامه آمریکایی، واشنگتن باید به کسانی که خواستار “بی حجابی، قدم زدن با دوست پسر و …” هستند این پیام را برساند که با اهداف آنان همراه است تا بتواند چیزی شبیه بهار عربی در ایران راه انداخته و حکومتی “لیبرال و حامی غرب ” را در این کشور بر سر کار بیاورد.

 

 

“بهار عربی” واژه ای است که رسانه های غربی برای “بیداری اسلامی” از آن استفاده می کنند؛ پدیده ای که به سقوط برخی حکومت های دیکتاتور حامی غرب در منطقه انجامید.

 

 

نیویورک پست ضمن بیان اینکه “پیشنهاد ما به ترامپ این است که طی پیامی نوروز را به مردم ایران تبریک بگوید” افزود: اکنون زمان آن است که اتحاد خود با مردم ایران را به نمایش بگذاریم [!] … مردمی که در زمان اوباما دوستی در کاخ سفید نداشته اند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 56

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اگر سوئیچ (کلید) در ماشین نچرخید چه کنیم؟

ج مارس 17 , 2017
سایت نودیها – برخی کسانی که تازه ماشین خریده اند یا ماشین سوار شده اند و دارای تجربه قبلی نیستند دچار یک اشتباه و بی اطلاعی فاحش می شوند. وقتی سوئیچ ماشین را در جای خود می گذارید و با فشارد آوردن کلید تکان نخورد دست چپ خود را روی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...