برائت ما از فیلم هایی که به اسم عید الزهرا و عمرکشان پخش می شود

اشتراک گذاری :

اسلام مووی – مهاجر

بسم الله الرحمن الرحیم – مهاجر –  سالهاست فیلمها و کلیپهای مختلفی از برخی هیئتهای ایرانی پخش میشود که با اهانت به برادران اهل سنت و مقدسات آنها باعث اختلاف میشود.

ادامه متن در ادامه

 

واقعا برخی از این هیئت ها جاهل هستند و نمیدانند و هرگاه تذکراتی داده می شود و توجیح می شوند این کارها را کنار میگذارند . ولی برادران ، ‍استکبار جهانی میگردد در این مملکت به این بزرگی بالاخره یک گوشه کناری هیئتی پیدا میکند و چه بسا خودشان هم نقش داشته باشند و مراسمی را ضبط می کنند و به اسم همه شیعیان منتشر میکنند ، اغلب مومنان آگاه با توجه به فتوای امام خامنه ای و ضرورت وحدت مسلمین از اینگونه اعمال زشت دوری می جویند.

برادران ، اختلافات مذهبی دیگر ادیان از ما خیلی بیتشر است یکی از اساتید میفرمودند دو فرقه یهودی با هم 6000 هزار اختلاف در کتاب مقددشان دارند در حالیکه ما مسلمانان حتی یک واو هم در قرآن اختلاف نداریم.

بارها گفته ایم سنی و شیعه با هم برادرند که آیت الله سیستانی فرموده بودند نگویید برادر بگویید نفس و جان ما هستند.

می بینید ، اختلاف 6000 هزار گویی وجود ندارد و اختلافات کوچک ما را بزرگ میکنند و با شبکه هایی به اسم سنی و شیعه که هیچکدامشان نه طرفدار سنی ها هستند و نه شیعه ، اختلاف افکنی میکنند کما اینکه برخی از اینان در آمریکا و اروپا مستقر نشسته اند و اختلافات علمی را به میان مردم می آورند و احساسات را تحریک میکنند ، حال آنکه علمای بزرگ از هر دو طرف در کمال آرامش و برادری به بحث و مباحثه مشغولند.

عزیزان ، نفس ما ، جان ما ، این کسانی که تبلیغ میکنند که وحدتی وجود ندارد را آگاه کنید که چقدر امروز امت بزرگ اسلامی به وحدت نیاز دارد و بگویید که اگر این وحدت محقق شود انشالله به فضل الهی ، بیداری اسلامی محقق می شود و همه ی کشورهای مسلمان از بند استکبار جهانی که خون ملتها را می مکد ، آزاد می شوند.

استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی از این برادر کشی و مسلمان کشی سود میبرند ، به راستی اگر امت واحده اسلامی همه پشت هم بایستند ، چه کسی میتواند جلوی این موج عظیم انسانی و ایمانی و الهی بایستاد. اینا دشمن ما هستند ما هم برادریم و نفس و جان یکدیگریم.

نباید با دیدن یک کلیپ و یا فیلم و حتی صد ها از این ها ناراحت شویم یا کاری کنیم زیرا به هر حال در کشورهای پهناور اسلامی اینها ضبط میشود و اینترنت هم امروز در دسترس همگان هست ، بنابراین بعضی از این کلیپها و فیلمها اجتناب ناپذیر است اگر چه یک دانه هم زیاد است.

واعتصموا به حبل الله جمیعا و لا تفرقوا.

انشالله

 

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تیزر نوروزی سایت نقدفا برای نقد جدیدترین فیلم ها و سریال ها

پ آوریل 16 , 2015
تلویزیون مهاجر – ویدئو کلیپ     Loading the player…     تیزر نوروزی سایت نقدفا برای نقد جدیدترین فیلم ها و سریال ها   دانلود کیفیت خوب با حجم 10 مگابایت از لینک مستقیم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...