بخش زیادی از مناطق جنوب یمن در کنترل انصارالله است

اشتراک گذاری :

در صنعا درباره نبردها در جنوب یمن اظهار داشت: حمایت نظامی و لجستیک عربستان از تروریسم، دلیل اصلی سیطره تروریست‌ها بر چند منطقه جنوب یمن است و همین عربستان برنامه سازمان ملل برای توقف درگیری‎ها در یمن را به هم ریخت.

وی در خصوص تسلط شبه نظامیان مزدور منصور هادی و مورد حمایت عربستان بر مناطقی از جنوب یمن تاکید کرد: عقب‌نشینی نیروهای انصار الله در برخی مناطق یمن امری طبیعی است، این پیامد هر جنگی است.

الحوثی گفت: عربستان از برخی گروه‌های سیاسی یمن و تروریست‌ها خواست که با سازمان ملل برای توقف درگیری‌ها همکاری نکنند.

وی افزود: ما هشدار می‌دهیم که همین دخالت‌های خارجی در مسیر اجرای هر برنامه سازمان ملل درباره یمن مانع‌تراشی می‌کنند.

عضو جنبش انصارالله گفت: سازمان ملل می‌داند تا زمانی که نتواند عربستان را به توقف حمایت از تروریسم و شبه نظامیان قانع کند تا فرزندان ملت یمن خود مشکلاتشان را حل کنند، در اجرای هیچ برنامه‌ای برای این کشور موفق نخواهد بود.

از سوی دیگر وی درباره تحولات در صحنه نبرد در استان‌های عدن، لحج، ابین و الضالع نیز گزارش داد.

‫بر اساس گفته این عضو جنبش انصارالله، در استان عدن، یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در مناطق مختلف این استان حضور گسترده‌ای داشته و با عملیات‌های بی‌نظیر خود شبه نظامیان مزدور عربستان را زمین‌گیر کرده‌اند، به گونه‌ای که حضور این تروریست‌ها بیش‌تر در محله‌های اصلی و خطوط اصلی متمرکز است، ‫‏در استان لحج هنوز ۶۰ درصد این استان تحت کنترل ارتش و کمیته‌های مردمی است.

وی ادامه داد: در استان ابین هم ارتش و کمیته‌های مردمی هشتاد درصد از جغرافیای این استان را تحت سیطره خود دارند و در الضالع نیز هفتاد و پنج درصد از جغرافیای این استان تحت سیطره ارتش و کمیته‌های مردمی قرار دارد.

‫‏الحوثی گفت: ماهیت عملیات نظامی در استان‌های الضالع، ابین، لحج و عدن به صورت عملیات تعقیب و گریز و به فرسایش کشیدن نیروهای جبهه دشمن است، ارتش و کمیته‌های مردمی هرگز به مزدوران عربستان اجازه سیطره ثابت بر مناطق تحت اشغال خود نداده‌اند، بلکه بلافاصله اقدام به در هم کوبیدن مواضع آنها و وارد کردن تلفات سنگین جانی و مالی به آنها کرده و صفوف آنها را از هم فروپاشیده‌اند.

عضو جنبش انصارالله تصریح کرد: جنگ هنوز تمام نشده، بلکه انقلاب مسلحانه برای نابودی دشمنان ادامه دارد، دشمنان به سلاح و هواپیماهای پیشرفته خود تکیه دارند و ما به خدا و نیروی بازوی دلیرمردان خود اعتماد کرده‌ایم و آینده متعلق به ماست

منبع:فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شرط ملک سلمان برای پایان دادن به جنگ عربستان علیه سوریه

چ آگوست 12 , 2015
    هنگامی که موعد مذاکرات هسته ای ایران در وین نزدیک شده بود “لوران فابیوس” وزیر خارجه فرانسه به واشنگتن سفر کرده و با صراحت به آمریکایی ها گفت که فرانسه خواهان سهم خود از سرمایه گذاری های اقتصادی در ایران است و مایل نیست که سناریوی لیبی بار […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...