با سایت های خبری فیلتر شده آشنا شوید

اشتراک گذاری :

نودیها:در چند روز اخیر برخی از سایت های خبری فیلتر شدند. وزیر ارتباطات در این زمینه به ایسنا می گوید: آنچه طی روزهای گذشته در خصوص محدودسازی برخی سایت‌های خبری رخ داده، ارتباطی با دولت نداشته و این موضوع براساس دستور و تصمیم قوه قضاییه انجام گرفته است. علاوه بر اعمال محدودیت برای برخی از سایت های خبری در روزها و هفته های اخیر، سایت خبری جهان نیوز از خرداد ماه فیلتر و از دسترس خارج شده است.

 

همچنین در انتساب وابستگی حزبی نیز سایت های خبری از هر دو حزب اصلاح طلب و اصولگرا می باشند و تبعیضی در این زمینه اعمال نشده است.

اما کدام سایت های خبری فیلتر یا محدود شده اند؟

فیلتر خبرگزاری موج و برنا

روز یکشنبه خبرگزاری‌های موج و برنا به دلیل شکایت در مرجع قضایی امروز با دستور قضایی فیلتر شدند. تابناک به نقل از میزان در این زمینه می نویسد پس از برنا و موج دستور فیلترینگ چند سایت دیگر نیز به علت شکایت در مرجع قضایی صادر شده است.
فلیتر جهان نیوز 

سایت خبری اصولگرای “جهان نیوز” در خرداد سال جاری با تصمیم هیأت نظارت بر مطبوعات فیلتر شد. عصر ایران می نویسد هیأت نظارت بر مطبوعات براساس بند ۱۱ ماده ۶ و مستند به تبصره ذیل ماده ۱۲ قانون مطبوعات، سایت خبری «جهان نیوز» را توقیف کرد. گفته می شود دلیل توقیف انتشار دو خبر در حوزه امنیتی است.

 

از سایت جهان نیوز به عنوان رسانه نزدیک به حزب سیاسی اصولگرای ” جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی” و منتسب به علیرضا زاکانی نماینده اصولگرای دوره سابق مجلس یاد می شود. پرویز سروری نماینده سابق مجلس و فعال سیاسی اصولگرا مدیر مسؤول سایت جهان نیوز است.

سایت معماری نیوز 

سایت معماری نیوز با مدیر مسئولی یاشار سلطانی بعد از افشای اسناد دولتی در مورد واگذاری املاک در شهرداری به جهت انتشار اسناد غیرقابل استناد و نشر اکاذیب فیلتر شده است.

همچنین سایت های خبری ۲۴ آنلاین، ۹ صبح، پرشین خودرو و پویش در چند روز اخیر فیلتر شده و از دسترس خارج شده اند.

 

 

 

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هلال سفیدِ زیر ناخن، چیست؟

س سپتامبر 6 , 2016
نودیها:آنچه روی انگشتان دست و پا به عنوان ناخن می بینید، صفحه ناخن است.   این صفحه سخت از نوعی پروتئین به نام کراتین ساخته شده است.   در زیر این صفحه سخت، بخشی از پوست قرار گرفته است که بستر ناخن نام دارد.   در سمت ریشه آن ماتریکس […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...