با این ترفندها بدون رمز عبور قفل گوشی اندروید خود را باز کنید

اشتراک گذاری :

نودیها:بسیاری از ما برای امنیت دستگاه تلفن همراه خود از روش های متفاوتی برای ایجاد رمز عبور استفاده می کنیم.

بهره گیری از رمز های عددی، استفاده از الگو، استفاده از کدهای ضربه ای لمسی و … از روش های رایج برای دارندگان گوشی های هوشمند است اما گاهی پیش می آید که شما رمز عبور خود را فراموش کرده و با چند بار امتحان کردن آن گوشی هوشمند شما قفل می شود و مجبور هستید به مراکز تخصصی برای باز کردن قفل گوشی خود مراجعه کنید.

ما در این ترفند به شما آموزش می دهیم که چگونه بدون رمز عبور قفل گوشی خود را باز کنید.

افرادی که دارای گوشی های هوشمند با اندورید ۴.۴ یا کمتر هستند با وارد کردن الگوی یا رمز نادرست به تعداد پنج مرتبه وارد صفحه ای با عنوان  Forgot pattern یا forgot PIN  یا forgot password می شوید، در این هنگام برای ورود به دستگاه هوشمند خود نام کاربری و رمز عبور خود را که برای حساب گوگل ذخیره کرده اید را وارد کنید.
در گوشی های هوشمند با اندروید پنج به بالا این قابلیت برداشته شده است و پیش فرضی برای ریست کردم الگو وجود ندارد.
قابلیت Smart Lock در اندروید ممکن است به کمک شما بیاید، اگر شما Smart Lock را بر روی گوشی اندرویدی خود راه‌اندازی کنید و اجازه دهید به طور خودکار در زمانی که به وای‌فای خانگی شما دسترسی دارد، اجرا شود، می‌توانید گوشی خود را به محل شبکه خانگی وای‌فای ببرید تا به طور خودکار قفل گوشی شما باز شود.

اما استفاده کنندگان از گوشی های سامسونگ نیز راه دیگری برای بار کردن قفل گوشی خود دارند، آنها می توانند با حساب کاربری خود در سامسونگ به سایت find my mobile Samsung مراجعه کنند و با انتخاب Unlock my screen قفل گوشی خود را باز کنند.

باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ترفندهایی برای تازه واردها؛ خودتان رایانه دلخواهتان را خریداری کنید

ش آگوست 27 , 2016
نودیها:بسیاری از افراد چندان آشنایی با دستگاه های دیجیتال و الکترونیکی ندارند و به دلیل همین عدم آشنایی مجبورند حتی برای خرید این وسایل از سلیقه و دانش دیگران کمک بگیرند یا بهتر بگوییم کل فرآیند خرید را به فرد دیگری بسپارند و مسلم است نتیجه پایانی به سبب تفاوت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...