بایدها و نبایدهای روزه‌داری در شیردهی

اشتراک گذاری :

یک متخصص آسیب‌شناسی تاکید کرد: مادران شیرده می‌توانند برای افزایش شیر خود در دوران روزه‌داری در وعده افطار و سحر از عرق یا دم نوش رازیانه، گل گاو زبان، بابوبه و بادرنج بویه استفاده کنند تا عملکرد شیردهی آن‌ها افزایش یابد.

دکتر حسن اکبری با اشاره به اینکه روند روزه‌داری مادران شیرده در طب جدید و طب قدیم متفاوت است، گفت: طب جدید مبنی بر آن است که مادران شیرده در شش ماه اول شیردهی نباید روزه بگیرند؛ چراکه کودک وابسته به شیر مادر است و باید تنها از آن تغذیه کند. بنابراین روزه‌داری در این زمان باعث کاهش شیر مادر و گرسنه ماندن کودک می‌شود.

اکبری افزود: در صورتی که مادران شیرده، در تغذیه افطار و سحر خود نکات و توصیه‌های تغذیه‌ای طب سنتی اسلامی و ایرانی را رعایت کنند، روند شیردهی با روزه‌داری منافاتی ندارد.

این متخصص آسیب شناسی تاکید کرد: مادران شیرده می‌توانند برای افزایش تولید شیر در دوران روزه‌داری در وعده افطار و سحر از عرق یا دم نوش رازیانه، گل گاو زبان، بابوبه و بادرنج بویه استفاده کنند تا عملکرد شیردهی آن‌ها افزایش یابد.

ایسنا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دو بیماری جنسی شایع در ایران

د جولای 6 , 2015
بیماری‌های مقاربتی همیشه و در تمام مراحل با علائمی همچون ترشحات، درد و سوزش همراه نیستند و گاهی تا بروز عوارض جدی لگنی و تناسلی بدون علامت باقی می‌مانند و از آنجا که فرد ناقل از ابتلای خود بی‌خبر است و دنبال درمان نمی‌رود، این بیماری‌ها میان افراد جامعه شیوع […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...