بازی های جالب دولت روحانی با روغن های ریخته و فرار از مشکلات سنگین اقتصادی،بیکاری و برجام!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – دولت روحانی از روی کار آمدن و بیش از سه سال همه ی مسایل کشور را معطوف به برجام کرد و در حالیکه دلسوزان مردم و دلواپسان هشداری های متعددی در مورد عهد شکنی آمریکایی ها می دادند، دولت دستش را روی گوشش گذاشت و کاری را که نباید انجلم داد و با جمع کردن و تعطیلی صنعت هسته ای تقریبا هیچ چیزی بدست نیاورد.

حال دولت بازی های جالبی را آغاز کرده تا حواس ها را از مسئله ی اصلی یعنی مشکلات اقتصادی، بیکاری و شکست سنگین برجام به مست و سوی دیگری ببرد.

به طور مثال:

الف – دولت در مبحث یارانه ها خود را از وظیفه قانونی حذف پولدارها به خاطر رای سال بعد کنار کشید و طرفدار مردم نمود.

ب- در مبحث گشت های غیر محسوس خود را وارد بازی کرد و خود را طرفدار حقوق زنان و جامعه نشان داد در حالیکه قانون لازم الاجراست و اگر اشکالی باشد باید قانونی حل شود و اگر مجری قانون پایبند نباشد واویلا خواهد شد.

ج – در مسئله صدا و سیما هم با اینکه صدا و سیما یکسره در اختیار دولتی هاست و مثلا در موضوع هسته ای همه منتقدان را خفه کرده اند و فقط عراقچی و طرفداران دعوت می شوند تا مجیزدولت را بگویند باز خود را شاکی نشان می دهد.

به نظر می رسد وظیفه امروز ما مردم این است که دولت را متوجه وظیفه اصلی خودش کنیم و هر مسئله ای را پیش کشیدند بگوییم به شما مربوط نمی شود، اقتصاد چه شد آخر صد روز شد سه سال؟؟؟

تیم تحلیل نودیها

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 27

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نظر وزیر خارجه دولت اصلاحات در مورد ماجرای دو میلیارد دلار و تحریم جدید!

د آوریل 25 , 2016
سایت نودیها : حمیدرضا آصفی سخنگوی وزارت امور خارجه دولت اصلاحات با اشاره به غارت ۲ میلیارد دلاری اموال بلوکه شده ایران از سوی آمریکا اظهار داشت: دستبرد آمریکا به دارایی‌های ایران ریشه در سیاست‌های خصمانه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی دارد چرا که رویکرد آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...