بازی محبوب Super Mario Run نیازمند اتصال دائم به اینترنت است

اشتراک گذاری :

نودیها:شیگرو میاموتو طراح و تهیه‌کننده ژاپنی بازی‌های رایانه‌ ای که او را با لقب‌هایی همچون «پدر بازی‌های رایانه‌ای» یا «والت دیزنی بازی‌های الکترونیک» می شناسند و همچنین بازی Super Mario Run از زیر دستان هنرمند او خارج شده است، اعلام کرده است که بازی سوپرماریوی قارچ خور بدون اتصال به اینترنت قابل اجرا نیست، او همچنین افزوده است که شما با این بازی قادر به تجربه‌ی بازی با یک دست هستید و می‌توانید به راحتی به شخصیت ماریو سمت و سو دهید. گرچه این بازی برمنوال سابق است و شما می توانید در طول بازی سکه و قارچ جمع‌آوری کنید و امتیازات خود را ارتقا دهید.

شیوه ی انجام بازی بدین صورت است که با لمس صفحه، باعث پرش ماریو می‌شوید و حالت‌های مختلفی در بازی وجود دارند که مطمئنا آن را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌سازند. ولی در کنار این ها، نیاز دائمی به اینترنت، گیمر را کمی محدود می‌کند و اگر حجم اینترنت‌تان به اتمام برسد، دیگر قادر به تجربه‌ی بازی نخواهید بود که کمی ناراحت‌کننده است؛ از این لحاظ بازی شبیه به بازی Pokemon Go معروف است.

تاریخ عرضه ی Super Mario Run در ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) برای آی‌اواس اعلام شده است و تاریخ انتشار نسخه‌ی اندروید آن هنوز اعلام نشده است، ولی ظاهرا به‌زودی بعد از این تاریخ به بازار عرضه می شود.

جام جم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ورزش های هوازی بهترین محافظ در مقابل زوال عقل

س دسامبر 13 , 2016
نودیها:به گفته محققان، ورزش های هوازی موجب تقویت حافظه و مهارت های فکری در افراد مسن مبتلا به اختلال شناختی خفیف می شود.   این مطالعه شامل ۱۶ فرد با میانگین سنی ۶۳ سال بود که ورزش های هوازی نظیر تردمیل یا دوچرخه ثابت را انجام می دادند. این افراد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...