بازی جدید گیرز آف وار Gears Of War 3

اشتراک گذاری :

هفته‌ی گذشته سرویس خبری گیمز‌رادار فرصت پیدا کرد از نزدیک قسمت سوم از مجموعه بازی‌های Gears of War را مورد بررسی قرار دهد. خبرگزاری اسلام مووی قصد دارد در قالب چهار قسمت فرصت آشنایی بیشتر با GeOW3 و امکانات و تجهیزات اضافه شده به این شماره را برای کاربران گرامی فراهم کند. با نخستین سکانس یکی از مهم‌ترین عناوین نسل هفتم بازی‌های رایانه‌ای همراه شوید، عنوانی که می‌تواند به‌تنهایی موفقیت ایکس‌باکس۳۶۰ در سال ۲۰۱۱ میلادی را تضمین کند:

"ما هرگز نگفتیم GeOW یک سه‌گانه خواهد بود."

این جمله‌ را کلیف بلزینسکی، مغز متفکر دوست‌داشتنی پرفروش‌ترین مجموعه بازی ایکس‌باکس۳۶۰، بارها گفته است.
وی در ادامه می‌افزاید: "بازی‌کننده‌ها سه‌گانه‌ها را دوست ندارند. آن‌ها قضاوت می‌کنند که یک بازی به دنباله نیاز دارد یا خیر. و ما فقط امیدوار بودیم بتوانیم به اندازه‌ای کار کنیم که حق ادامه‌ی این سری بازی‌ها را به دست آوریم."
بدون شک GeOW همواره در حال پیشرفت بوده و هیچ‌وقت درجا نزده است. شماره‌ی اول این بازی سبک بازی‌های تیراندازی مبتنی بر سنگرگیری را احیا کرد، سپس در شماره‌ی دوم با اضافه کردن عناصر دلهره‌آور، و سوار شدن بر بروماک‌های غول‌پیکر، این بازی اکشن طرفداران پروپاقرص خود را بیش از پیش راضی کرد.
بلزینسکی و راد فرگوسن، تهیه‌کننده‌ی بازی، به جای خسته کردن ما با نشان دادن اسلایدهای پاورپوینت مستقیم سراغ اصل مطلب رفتند و با تایید قابلیت بازی چهار نفره‌ی گروهی، از ما با نمایش دمویی از مرحله‌ی افتتاحیه‌ی GeOW3 پذیرایی کردند، جایی که شمار اندکی از آخرین انسان‌های بازمانده بسختی در حال مقاومت هستند.

کشتی باربری بازسازی شده‌ای به نام آشیانه‌ی کلاغ، آخرین پناهگاه شمار اندک بازماندگان انسان‌ها بشمار می‌رود، که این مساله خود از شدت وخیم بودن اوضاع خبر می‌دهد. مارکوس فنیکس، مرد شماره‌ی یک مجموعه بازی‌های GeOW را می‌بینیم که در عرشه‌ی آسیب‌دیده‌ی پایین کشتی به دنبال بهترین دوست خود، دام سانتیاگو می‌گردد. بمحض این‌که مارکوس دوست قدیمی خود را پیدا می‌کند بخش دونفره‌ی گروهی بازی آغاز می‌شود و بازی‌کننده‌ی دوم، هدایت سانتیاگو را در اختیار می‌گیرد.

تیم تولید بازی که مشغول نمایش نسخه‌ی آزمایشی بازی هستند، منتظر می‌مانند تا ساقه‌ی عظیم‌الجثه و منزجر کننده‌ی لمبنت از دورن اقیانوس کنار کشتی ظاهر شود. برای محافظت آشیانه‌ی کلاغ در برابر حمله‌ی مستقیم، سیستم‌های تدافعی، کشتی را به پوشش‌های زرهی مجهز می‌کنند. زمان زیادی طول نمی‌کشد که با سومین شخصیت قابل بازی GeOW3 رو به رو می‌شویم، جیسون "جیس" استراتون از سری کتاب‌های کمیک محبوب GeOW. مکمل این گروه چهارنفره آنیا استراد است، که اکنون با زره کامل نیروهای COG پوشیده شده و از لحاظ ظاهری از روزهای کسل‌کننده‌ی عملیات‌های ناوبری فاصله گرفته است.

در پی یک تماس رادیوئی، به نیروهای COG خبر می‌رسد پرسکات، رییس سابق این نیرو  که گمان میرفت کشته شده باشد، توسط هلیکوپتر در حال نزدیک شدن به آشیانه‌ی کلاغ است. در واکنش به این خبر آنیا با تمسخر میگوید: "هیچ وقت زنگ نزد، گل هم نفرستاد …"
این نمایش، صحنه را برای یک مبارزه‌ی نفسگیر کاملا آماده می‌کند. ناگهان کشتی با انگل‌هایی به نام پلیپ، نوع جدیدی از دشمنان پر می‌شود. این موجودات منزجر کننده که شبیه هدکرب‌های بازی هاف‌لایف هستند توسط ساقه های لمبنت‌ها از زیر اقیانوس به بیرون پرتاب می‌شوند. این مهاجمان با سرعت به اطراف حرکت می‌کنند که در عمل تیراندازی به آن‌ها کمی سخت‌تر می‌شود. حالا موقع استفاده از شات‌گان جدید است که با قدرت و میدان وسیع شلیک این موجودات را تکه تکه کند.

در GeOW3 می‌توانید سلاح و مهمات خود را با دوستانتان در بخش چندنفره‌ی آن‌لاین و حتا آف‌لاین (و بعضی از شخصیت‌های غیرقابل بازی) تعویض کنید، بنابراین همواره ابزار مناسب برای هر کشتاری را در اختیار خواهید داشت. سیستم سنگرگیری هم کمی پیشرفت کرده است. قابلیت جدید و مهمی که به این سیستم اضافه شده است ضربه‌ی لگد روی هوا است. به طور ناگهانی از سنگر خود بیرون آمده و در یک چشم بر هم زدن دفاع را به حمله تبدیل می‌کنید.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 134

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس ضریح حضرت رقیه (سلام الله علیها)

پ اکتبر 15 , 2015
برای بزرگ و با کیفیت دیدن عکس روز آن کلیک کنید برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 134

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...