بازیگر مشهور: از خانم بختیاری عذرخواهی می‌کنم

اشتراک گذاری :

همین چند روز پیش بود که  بهنوش بختیاری، بازیگر کمدی سینما و تلویزیون در برنامه رادیویی جمعه -با اجرای فرزاد حسنی- که از شبکه جوان پخش می شد در پاسخ به سئوالی درباره آرزوهایش، کنایه غیرمنتظره ای به توافق هسته ای ژنو انداخت!

بهنوش بختیاری گفت:دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم, مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!

بعد از این اظهارات بود که روزنامه آفتاب یزد در گزارشی بهنوش بختیاری را دلقک خطاب کرد و از سخنان وی انتقاد کرد.

حالا اما بعد از این اتفاق،  جهانگیر الماسی حمایت خود را از این بازیگر اعلام کرده است.

جهانگیر الماسی بازیگر و سینما و تلویزیون در گفت‌‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در واکنش به توهین روزنامه آفتاب یزد به بهنوش بختیاری به بهانه نقد توافق هسته ای اظهار داشت: از نشریه ای که کار فرهنگی می کند انتظار بیشتری می رود که نسبت به چاپ این بی حرمتی ها حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تعجب من نه از نویسنده مطلب، بلکه از آن دبیرسرویس و سردبیری است که اجازه نشر این مطالب توهین آمیز را داده است. مگر غیر از این است که نشریه آفتاب یزد از دوره خاتمی تا همین دوره فوق داعیه دار فرهنگ بوده است. چطور به خودشان اجازه می دهند که به یک بازیگر بگویند دلقک؟! چطور از کلمات بقال و سلمانی استفاده می کنند؟!

الماسی گفت: واقعا از این مشاغل نام برده اند که سطح پایین یک بازیگر را برسانند یا به صاحبان این مشاغل هم توهین کرده اند؟! من به نوبه خودم از طرف جامعه هنری تاسفم را نسبت به این توهین ابراز می کنم و صمیمانه از هنرمند خوب کشورمان، سرکار خانم بهنوش بختیاری عذرخواهی می کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مسئولین این نشریه بدانند که اگر توافقی حاصل شده است به همه مردم مربوط می شود و آحاد ملت می توانند در این باره نظر دهند؛ چرا برخی ها توجیه نیستند که توافقات یک قضیه ملی است و فقط آن ها نیستند که میتوانند عقیده خود را بگویند.

 

شفاف

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نیروهای مسلح کشورمان طبق جدول زمان‌بندی رزمایش موشکی برگزار می‌کنند/ آمریکا پاسخ تهدیداتش را در رزمایش بگیرد

چ آگوست 5 , 2015
با اشاره به تهدید ایران از سوی آمریکا به حمله نظامی، گفت: شعار دادن و رجز خواندن مقامات آمریکایی در حمله نظامی به ایران نشان دهنده ترس و وحشت آنها از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در غیر این صورت دلیلی برای این همه رجزخوانیشان وجود نداشت. وی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...