بازیگرسینما: با اختیار حجاب را برگزیدم

اشتراک گذاری :
نودیها:پروانه معصومی بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» در گفتگو با  بسیج به اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ حجاب در جامعه نیاز به زیربنای محکم برای فرهنگ سازی دارد و اگر در بخش فرهنگ سازی موضوع حجاب خوب عمل کنیم، بانوان ایرانی حجاب را اجباری تلقی نمی کنند و با میل و رغبت زیاد این کار را انجام می دهند.
وی ادامه داد: نیاز است که مسئولین فرهنگی کشورمان از سنین پایین و از مدارس و مهدکودک ها برای مسئله حجاب، فرهنگ سازی کنند تا زمانی که کودک به سن بالایی رسید و وارد اجتماع شد، حجاب را برای حفظ مصونیت و ارزش های خود تلقی کند نه اجبار اجتماعی.
معصومی تاکید کرد:متاسفانه درطول چند سال اخیر ماهواره ها و سریال های ترکیه ای که با فرهنگ ما در تقابل است موجب از هم پاشیدگی و سست شدن پایه های برخی خانواده ها شده اند و مهمترین هدف آنها هم همین است و نیاز است که مسئولین فرهنگی کشور برای مقابله با چنین موضوعی فکر بیندیشند.
وی ابراز داشت: خوشبختانه در منزل خودمان ماهواره ای نداریم و دغدغه ای در خصوص تاثیرات منفی آن بر اعضای خانواده ام ندارم.
این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی به اختیار خودم حجاب را برگزیدم و مفتخرم که به عنوان یک بانوی محجبه در جامعه زندگی می کنم.
رجا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برنامه کامل بازی های تیم ملی والیبال در المپیک ۲۰۱۶ برزیل

پ جولای 14 , 2016
سایت نودیها –  سایت فدراسیون جهانی والیبال اسامی ۱۲ والیبالیست ایران برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را اعلام کرد. بر این اساس از بین ۱۳ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی مجتبی میرزاجانپور خط خورد. *اسامی ۱۲ والیبالیست اعزامی به المپیک ریو به شرح زیر است: سعید معروف، مهدی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...