بادیگارد‌، فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا

اشتراک گذاری :

پژمان لشگری‌پور از دوستان و همکاران نزدیک ابراهیم حاتمی‌کیا در خصوص اخبار اخیر و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درمورد پروژه جدید این کارگردان ارزشمند در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، اظهار داشت: اخباری که طی چند روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شده است را نه می‌توان کاملاً تأیید و نه می‌توان کاملاً تکذیب کرد.

وی افزود: انشاءالله درصدد هستیم پس از مهیا شدن مقدمات ساخت، فیلم جدید آقای حاتمی‌کیا را با عنوان «بادیگارد» شروع کنیم که در شرایط فعلی در مراحل اولیه انتخاب عوامل و مراحل نخستین پیش‌تولید هستیم.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد:از آنجایی که طی روزهای گذشته، تماس‌های زیادی در این خصوص با بنده از سوی رسانه‌ها گرفته شده و گمانه‌زنی‌های بعضا صحیح و بعضا غلطی در ارتباط با فیلم جدید آقای حاتمی‌کیا به گوش می‌رسد، باید عنوان کنم انشاءالله طی آینده‌ای نزدیک، با راه‌اندازی سایت اختصاصی فیلم «بادیگارد» همچون پروژه «چ» مبین اخبار دقیق و صحیح این پروژه خواهیم بود و همکاران رسانه‌ای را از جزئیات این فیلم از طریق سایت آگاه خواهیم کرد.

لشگری‌پور در خاتمه بیان داشت: بدیهی است اخباری که در سایت فیلم در کلیه امور اعم از عوامل، بازیگران، خلاصه داستان، سرمایه‌گذاران و همه امور مربوط به تولید یک فیلم سینمایی از طریق سایت فیلم «بادیگارد» اعلام خواهد شد و تنها این اخبار مورد وثوق سازندگان «بادیگارد» خواهد بود و سایر گمانه‌زنی‌های خبری به عنوان بازارگرمی رسانه‌ای و قواعد رایج در این حوزه محسوب می‌شود.

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پرفروش‌ترین کتاب‌های نمایشگاه کتاب ۹۴

ی مه 17 , 2015
بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران ساعات پایانی خود را پشت سر می‌گذراند. در این ۱۰ روز کتابخوانان به محفل کتاب آمدند و این‌بار میهمان کتاب بودند. هرچند تعداد بازدیدکنندگان نسبت به دوره‌های گذشته، میزان قابل رضایتی نبود، اما در این میان برخی از کتاب‌ها با استقبال خوبی از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...