بادکنک فروش‌ها پر درآمدتر از کارمندها

اشتراک گذاری :

نودیها:ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران، در اینیستا گرام خود از درآمد بالای بادکنک فروش ها نسبت به کارمندها انتقاد کرد.

 

وی نوشت: «دستفروشی جزء شغلهای پردرآمد در کشور شده، حمایتهای غیرکارشناسی و احساسی از دستفروشی قرار است چه بلایی بر سر اقتصاد و چرخه تولید در کشور بیاورد!؟

 

بادکنک فروش جوانی را دیدم که در خیابان حضرت ولیعصر (عج) هر بادکنک را ۲ هزار تومان می فروخت، وقتی درآمدش را جویا شدم، می گفت هر بادکنک را ۲۰۰ تومن می خرم و الباقی اش سودم است.
چون دیدم توان دارد بهش پیشنهاد کار دادم و اولین چیزی که پرسید گفت حقوقش چقدر است، وقتی فهمید نیروهای شهربان حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومن می گیرند، لبخند معنا داری زد و گفت: “من فقط غروب ها هستم و در روزهای عادی هفته حداقل روزی ۵۰ عدد بادکنک می فروشم (یعنی روزیی کمتر از پنج ساعت کار) و درآمدم ماهیانه ام حدود ۳ میلیون تومان است.”
دیگر چیزی نداشتم که بگویم، فقط گفتم(خدا برکت دهد)
حال قضاوت را به عهده شما می گذارم که یک کارمند در فضای اداری یا یک کارگر کارخانه و یا تولیدی، به صورت متوسط ماهیانه بین یک میلیون و هشتصد تا ۲ میلیون و پانصد هزار تومان درآمد دارد و وقتی در فضای کسب و کار این امکان باشد که با شغل کاذب دستفروشی و بادکنک فروشی درآمدی بیشتر از یک کارمند و یا کارگر داشت، چه بر سر فضاهای کار و تولید خواهد آمد؟
حمایتهای غیرکارشناسی و احساسی از دستفروشی قرار است چه بلایی برسر اقتصاد و چرخه تولید و فعالیت های کارگری در کشور بیاورد!؟ رابطه ی این حمایتها با اقتصاد مقاومتی چیست؟»

خبرگزاری دانشجو

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روش عجیب تنفس یک جانور

ش آگوست 20 , 2016
نودیها:بادبانک گونه‌ای از جانوران آبزی است که در سطح آب اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند. این جانوران هنگامی که برای تنفس به سطح آب می‌آیند باله خود را از آب بیرون آورند تا هوا جذب کنند. مشرق برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...