این گونه به ورزش کردن وابسته شوید

اشتراک گذاری :
قطعاً بسیاری از ما دوستانی را در اطراف خود داریم که ورزش جزئی از برنامه‌های جدا نشدنی زندگی آنها می‌باشد. زمانی که با آنها به گفتگو می‌پردازیم حس طراوت، شادی و انرژی زیادی‌شان به طور ناخودآگاه به ما نیز انتقال می‌‌یابد.
زود از خواب بیدار شوید
مطالعات نشان می‌دهد کسانی که صبح‌ها زود از خواب بیدار شده و به ورزش می‌پردازند در طول روز کار خود را با کیفیت بسیار بالایی به انجام می‌رسانند. همچنین براساس این تحقیقات چرت زدن‌های کوتاه در صبح افراد را بیشتر خسته می‌کند. پس از همین ساعت خود را برای صبح زود کوک کنید.
تنها‌ شش هفته در ورزش کردن مداومت کنید
شاید کمی عجیب باشد که در‌طول ۲۱ روز مداومت بر‌انجام کاری آن را به یک عادت برای فرد تبدیل می‌کند. شواهد نشان می‌دهد که برای ورزش کردن تنها شش هفته کافی است تا آن را ه عادت روزمره تبدیل کرد.به طوری که پس از این مدت با دیدن تغییراتی در خود دیگر حاضر نیستند که به گذشته برگردید.
به یک فرد راهنما نیاز دارید
اگربه تازگی در راه تناسب اندام پاگذاشته‌اید باید بدانید که در این راه به مشاوره و راهنمایی یک فرد متخصص نیاز دارید. حتی استفاده از حضور یک مربی به طور ۱ تا ۲ جلسه این انگیره را در شما تقویت خواهد کرد.
پس با سرمایه گذاری بسیار اندک قادر خواهید بود تا انجام کارهای سخت را برای خود عادت کنید.
راههای راحت را انتخاب کنید
اغلب افراد به دنبال این هستند که از باشگاه‌های ورزشی نزدیک منزلشان استفاده کنند، تا به این طریق در وقت خود صرفه‌جویی کرده و راحت‌تر به ورزش‌کردن بپردازند.باید گفت که انتخاب راه‌های آسان افراد را در رسیدن به اهدافشان یاری می‌دهد.
خودتان را خسته نکنید
افرادی که پس از مدت‌ها به ورزش روی آورده و تصمیم به عادت دادن خود به ورزش کردن را دارند بایستی بدانند که به یکباره نمی‌توانند به هدف خود برسند.
چرا که در این راه باید آهسته و با نرمش‌های سبک و در مدت زمان‌های کوتاه شروع کنند.از آنجا که در روزهای ابتدایی بدن خشک می‌باشد انجام حرکات ورزشی کمی با سخت و درد همراه خواهد بود که انجام بیش از حد آنها باعث خسته شدن و دل‌زدگی افراد می‌گردد.

این افراد زیبا در وجود ما برمی‌انگیزند.در اینجا خبر‌خوشی را‌برای شما داریم که با استفاده از چند توصیه پزشکی و ورزشی شما را به ورزش کردن معتاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای بابک جهانبخش

پ جولای 2 , 2015
دانلود تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای بابک جهانبخش دانلود آهنگ منبع : سایت رسمی بابک جهانبخش برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 5

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...