این نرمش ها را هرگز فراموش نکنید +عکس

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – ورزش و تندرستی

ورزش کردن از جمله مهمترین کارهای است که باید در طول روز انجام دهید ولی برخی سهل انگاری کرده و به توصیه پزشکان در این خصوص دقت نمی کنند از همین رو بیشتر به بیماری های مختلف دچار می شوند.

نرمش ها در ادامه

وقت و زمان یکی از پرکاربردترین دلایلی است که بسیاری برای فرار از ورزش از آن استفاده می کنند. همچنین برخی ورزش ها را بسیار سخت و یا طاقت فرسا می دانند. در این مطلب به ۴ نرمش اشاره می کنیم که در چند دقیقه کوتاه می توانند به شما سلامتی بدهند. متخصصین یادآور شده اند که این نرمش ها را همیشه به خاطر داشته باشید و روزانه از آن ها استفاده کنید.

** حرکت با صندلی
 

این نرمش ها را هرگز فراموش نکنید +عکس
 

برای این نرمش نیاز به یک صندلی دارید، دقت کنید صندلی توان فشار های وارده به قسمت پایه های جلویی را داشته باشد. دست های تان را در لبه صندلی قرار داده و پاها را بر زمین عمود کنید. پس از این حالت به آرامی آرنچ ها را خم کنید تا زاویه ۹۰ درجه به خود بگیرد. در این حالت ۵ ثانیه مکث کنید و دوباره به حالت اول بازگردید. این نرمش می تواند برای بازو و مچ شما بسیار مفید باشد و همچنین پاها و غظلات پشت پا را قوی می کند.

** شنا

این نرمش ها را هرگز فراموش نکنید +عکس
 

یکی از تمریناتی که می تواند عضلات مختلف شما را پرورش دهد شنا رفتن است. این ورزش را در هر مکانی می توانید انجام دهید تا تنها تعداد کمی از آن ها می تواند برای بدن بسیار خوب باشد. بر روی شکم روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را کاملا صاف قرار دهید. سپس به کمک دست ها از زمین فاصله بگیرید. در دفعات بعدی به زمین تنها نزدیک شوید و نگذارید  تا قفسه سینه به زمین برسد. برای آن هایی که تجربه کافی ندارند می توانند زانوهایشان را روی زمین بگذارند. این نرمش می تواند قفسه سینه، بازوها، پشت و عضلات شکمی را قوی کند.

** اسکات

این نرمش ها را هرگز فراموش نکنید +عکس
 

یک نرمش بسیار خوب برای عضلات پا اسکات است. افرادی که به باشگاه های بدن سازی می روند حتما با این حرکت آشنا هستند. در این حرکت باید پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید، سپس در حالی که کم شما کاملا صاف است زانوها را خم کنید تا زاویه ۹۰ درجه به خود بگیرند. در این حالت چند ثانیه ای صبر کنید و سپس به کمک عضلات پشت و کمک زانو به حالت اولیه باز گردید. این حرکت را می توانید به کمک وزنه نیز برای تاثیر بیشتر انجام دهید.

** پلانک

این نرمش ها را هرگز فراموش نکنید +عکس
 

برای این نرمش بار دیگر به حالت شنا بازگردید ولی با این تفاوت که به جای کف دست ها آرنج و ساق دست را روی زمین قرار دهید. در این حالت شما به بدن نزدیک تر می شوید . در این حالت بدن خود را کاملا منقبض کنید و سعی کنید با استفاده از تمام عضلاتتان در این حالت باقی بمانید. برای نتیجه بهتر و بیشتر می توانید حتی یک پای خود را از روی زمین بلند کنید تا مقداری کار دشوارتر شود. پلانک می تواند برای قفسه سینه، پشت و شانه ها بسیار مفید باشد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سایتی برای پیداکردن مدارک‌گمشده

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار از گذشته توصیه انداختن مدارک گمشده به صندوق پست، مرسوم بوده و طی سال‌های گذشته مدارک پیداشده بسیاری در اداره پست جمع‌آوری شده است. در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 18

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...