این میوه ها با پوست شما رفیق هستند

اشتراک گذاری :
نودیها:موز در واقع میوه‌ی موثر در زیبایی است این میوه بسیار مغذی بوده و شامل ویتامین‌های ب. و سی و نیز پتاسیم می‌باشد. پتاسیم در نرم شدن پوست شما تاثیر بسزایی دارد.
سیب
سیب نیز میوه‌ای است که بسیار مغذی بوده و باعث گردش خون مناسب در بدن شما می‌شود. سیب اگر مرتب مورد استفاده قرار گیرد باعث روشن شدن پوست می‌شود. سیب هم چنین حاوی آنتی اکسیدان می‌باشد. برای موهای شما نیز میوه‌ی مناسبی است.
 
انبه
 
انبه به دلیل دارا بودن ویتامین‌های آ. و سی برای پوست مفید می‌باشد. نشانه‌های پیری را در صورت می‌پوشاند و موجب نرم شدن پوست می‌شود. حاوی آنتی اکسیدان هایی می‌باشد به همین دلیل برای بدن و به ویژه پوست مفید است.
پرتقال
پرتقال نیز مانند لیمو حاوی ویتامین سی می‌باشد. پوست پرتقال می‌تواند جمع آوری شده و در مقابل نور آفتاب خشک شود و به ماسک‌های صورت افزوده شود. باعث روشن شدن پوست می‌شود.
 
توت فرنگی
توت فرنگی نیز به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌ها بسیار مفید می‌باشد. هم چنین می‌تواند خرد شده و به عنوان ماسک برای مدت سی دقیقه روی صورت قرار گیرد. این میوه دارای ویتامین سی نیز می‌باشد. موجب روشنی پوست می‌شود.
گریپ فوروت
این میوه هم سرشار از ویتامین بوده به ویژه برای پوست‌های چرب مفید است. برای پوست‌های چرب می‌تواند به عنوان ماسک به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار گیرد.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

استاد رائفی پور"اگه دست خودت بود دوست داشتی زمان کدوم امام بدنیا میومدی؟

د فوریه 27 , 2017
دانلود روشنگری برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 14

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...