این عمل قدرتی دارد که بمب اتم ندارد

اشتراک گذاری :

اخبار

آیت‌الله جوادی‌آملی: با تاکید بر این‌که «قدرت سلاح گریه بر سیدالشهدا(ع) از بمب اتم هم بیشتر است» اظهار کرد: دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که ملت ایران، سلاح گریه بر امام حسین(ع) را دارند، نیازی به سلاح اتمی ‌ندارند.

شرح مطلب در ادامه

عزاداری مردم متدین یزد در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان را در کشور نمونه دانست و خواستار توسعه الگوی عزاداری "یزد، حسینیه ایران" در سایر استان‌های کشور شد.

 

 این مرجع تقلید در جمع نوحه‏‏‌خوانان نخبه یزدی، با تاکید بر این‌که «قدرت سلاح گریه بر سیدالشهدا(ع) از بمب اتم هم بیشتر است» اظهار کرد: دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که ملت ایران، سلاح گریه بر امام حسین(ع) را دارند، نیازی به سلاح اتمی ‌ندارند.

 

وی درباره قدرت تاریخی واقعه عظیم عاشورا نیز گفت: در جریان جنگ جهانی اول و دوم، ۷۰ میلیون انسان کشته و با گذشت زمان فراموش می‌شوند، اما در ۱۴۰۰سال قبل ۷۲ انسان ملکوتی به شهادت رسیدند و میلیون‌ها انسان در مراسم راهپیمایی اربعین این عزیزان شرکت می‌کنند و این انسان‌ها در تاریخ جاودانه شده‏‏‌اند.

 

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم، تاکید کرد: حضرت سیدالشهدا(ع) در شب عاشورا، نه تنها زیر باز ذلت نرفت بلکه بسیاری را نیز در حادثه کربلا ذلیل کرد و این بعدی است که باید در نوحه‌های مداحان به آن پرداخته شود.

 

این مرجع تقلید، مرگ از دیدگاه حضرت امام حسین(ع) را یک معبر و پل برای انتقال انسان از این دنیا به دنیای دیگر برشمرد و اضافه کرد: در واقع انسان مرگ را هضم و از بین می‌برد، نه این که مرگ، انسان را از بین ببرد.

 

این مفسر قرآن کریم با ذکر یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و به ویژه شهید الله‏‏‌دادی، اظهار کرد: واقعه عاشورا و اشعار مرتبط با آن بود که در برابر دشمن درون شهدا کارساز شد و آن‌ها را به قرب الی الله رساند.

 

شهدای ایران

 

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مناظره رسایی و زیباکلام در مورد حمید ابوطالبی و رابطه با آمریکا - ۳۰ فروردین ۹۳

پ اکتبر 15 , 2015
رادیو بصیرت – مناظره     مناظره جالب و قابل تأمل حمید رسایی و صادق زیباکلام در مورد ارسال سفیر ایران به سازمان ملل و شیطنت آمریکای مستکبر در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 9

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...