ایران پرتغال را پوست کند/کریس رونالدو در حد بازیکنان متوسط لیگ دسته ۲/کارت قرمز رونالدو زرد شد/همه بازیکنان و از جمله بیرانوند عالی بودند!

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  بعد از گل نیمه اول پرتغال نیمه دوم بازی یک پنالتی برای پرتغال داشت و بیرانوند اصلا حالمون رو عالی کرد برای این که رونالدو رو ترکوند.

 

این بازی ها و دیدن بازی ایرانی ها نشون میده که ادعاهای تیم های بزرگ بیشتر به خاطر اعتماد به نفسشون هستش وگرنه علم و این مسایل کشکی بیش نیست رونالدو و پرتغال و در بازی قبل تیم اسپانیا کاملا از هم پاشیده بودند.

 

آخر بازی هم یک پنالتی دیر هنگام برای ما که کار رو بسیار سخت کرد برای جبران.

 

 

 

رونالدو و داور که انصافا کمی بد اخلاقی کرد بازنده اصلی این بازی بودند یک بار بد اخلاقی کرد روی خطایی که زد و داور در حالیکه زیر نویس شده بود برای چک کردن کارت قرمز رفته جرات نکرد قرمز بده و اومد کارت زرد داد. رونالدو پنالتی رو نتونست بزنه. کلا رونالدو جالب عمل نکرد در مقابل ما دیدم که یکی از بازیکن های ما ازش معذرت خواهی کرد ولی اعتنایی نکرد.

 

 

 

صحنه ی آخر بازی هم که خیلی حساس بود و نشد که بشه!

 

 

 

 

جام جهانی تمام شد ولی متاسفانه باید در نظر داشته باشیم که ما رو تحریم می کنند برای بازی کردن در آستانه ی جام

جهانی، گروه مرگ سهم ما می شود که بسیار قرعه کشی مشکوکی داشتیم و داور ها هم با ما عصبانی تا می کنند. اگر با ما مهربان تر و نه مهربان عادی برخورد می شد ما به راحتی بالا می رفتیم. عیبی ندارد چون ما مقتدر مظلومیم!

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 129

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اشک‌های هوادار ایرانی سوژه عکاس فیفا

س ژوئن 26 , 2018
نودیها:تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود مقابل پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی به تساوی یک بر یک رسید تا با ۴ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم گروه B از رسیدن به مرحله بعد باز بماند. درخشش شاگردان کی‌روش مقابل قهرمان اروپا و عدم راه‌یابی به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...