ایران دشمن است/ بمبارانشان کنید تا به قرن هفتم برگردند

اشتراک گذاری :

روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل (Timesofisrael) با انتشار گزارشی به اظهارات “ریک سانتروم” سناتور سابق ایالت پنسیلوانیای آمریکا پرداخت.

 

 

در این گزارش آمده است: «”ریک سانتروم” روز شنبه در کارولینای جنوبی اشاره کرد به زودی اعلام خواهد کرد برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد خواهد شد یا خیر. او در یک گردهمایی فعالان محافظه کار گفت به خاطر شکست پرزیدنت باراک اوباما در امنیت ملی پا به عرصه خواهد گذاشت.

 

 

در ادامه این خبر به نقل از “سانتروم” آمده است: «روسیه، چین و اسلام افراطی کشور ما را تهدید می کنند. من خوشحال می شوم اگر رییس جمهور ما بتواند تفاوت بین دوستان و دشمنان ما را بیان کند.»

 

 

این سیاستمدار تندرو در ادامه با انتقاد از عملکرد اوباما در تعامل با ایران، به طعنه می گوید: «بگذارید اصول اولیه را به رییس جمهورمان یادآوری کنم؛ ایران، دشمن است. اسراییل، دوست است.»

 

 

در این گزارش همچنین به نقل از “سانتروم” آمده است: «من در مورد تهدید اسلام افراطی رک هستم. این جنگ، جنگ علیه تروریست نیست، جنگ علیه اسلام افراطی است.»

 

 

این روزنامه صهیونیستی همچنین نوشت: «او راه حلی [برای مقابله با اسلام افراطی] ارائه کرد: “چیزی که ما باید انجام دهیم روشن است. اگر این مردم می خواهند به نسخه قرن هفتمی از اسلام بازگردند، پیشنهاد من این است که بمب افکن هایمان را آماده کنیم و با بمباران، آن ها را به قرن هفتم [میلادی] بازگردانیم.»

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قیمت جدید خودروهای ایران خودرو

س مه 12 , 2015
  براساس مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۹۴ نرخ مالیات بر ارزش افزوده کالا و خدمات عمومی با یک درصد رشد ۹ درصد تعیین شده است.  شرکت‌های خودروساز نیز در همین راستا اقدام به اعمال نرخ ارزش افزوده ۹درصدی در محصولات خود نموده‌اند، البته شرکت‌های خودروساز علاوه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...