ایده عجیب یک پسر برای فرار از زندان

اشتراک گذاری :

 این پسر ۱۸ ساله روز گذشته در دادسرای امور جنایی در برابر محسن مدیرروستا، بازپرس پرونده گفت: از مدت‌ها پیش به جرم سرقت‌هایی که انجام داده بودم در زندان بسر می‌بردم اما دیگر تحمل زندان را نداشتم و به همین دلیل حدود دو هفته پیش با هم فکری هم بندی‌هایم تصمیم گرفتم با اعتراف دروغین به قتل یک قاچاقچی در خیابان ستارخان، از زندان فرار کنم.

وی گفت: فکر می‌کردم زمانی که برای رسیدگی به پرونده قتل به آگاهی بیایم به راحتی می‌توانم فرار کنم اما نتوانستم این کار را انجام دهم و حالا مجبور به اعتراف هستم.

این پسر ۱۸ ساله حدود دو هفته پیش با فرستادن نامه‌ای از درون زندان به دادسرای امور جنایی، مدعی شد مدتی قبل یک قاچاقچی مواد مخدر را به قتل رسانده است اما تحقیقات به جایی نرسید و ماموران متوجه شدند وی برای فرار از قانون دروغ گفته است.

این پسر ۱۸ ساله پس از آن به دستور بازپرس محسن مدیرروستا، به دادسرا انتقال داده شد و به دروغ بودن اظهاراتش اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات، پرونده در دادسرا مختومه اعلام و متهم به زندان فشافویه منتقل شد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نماینده مجلس : بوی فتنه وزیدن گرفته است

ج دسامبر 25 , 2015
نودیها :  علیرضا زاکانی امشب در همایش وحدت امت اسلامی که به مناسبت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت در سالن اجتماعات حوزه امام صادق(ع) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دیگر کسی در تقسیم‎بندی متعارف شرق و غرب به دنبال قدرتمندی و توانمندی نمی‎گردد بلکه محرومان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...