ایجاد بحران‌های ساختگی دولت روحانی/از بحران آب تا بحران سرما

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – دولت روحانی از زمان شروع به کار، کارهای عجیب کم نکرده است منتهی چون رسانه های بسیاری در اختیار دارند و صدا و سیما را هم ساکت کرده اند انتقادات زیاد نمی‌شود. یکسری منتقدان را هم با برچسب های مختلف به نوعی ساکت کرده اند.

یکی از کارهای عجیب این دولت ایجاد بحران‌های ساختگی است. درست است که سالهاست با مشکل کمبود آب مواجهیم اما مشکل کمبود آب را امسال دولت خیلی بد نشان داد و گویی که ساعاتی دیگر کل مخازن آب تمام می شود و همه از تشنگی می‌میریم. یا اینکه چند روز قبل هشدار وزیر نیرو به نیروگاهها و این که زمستان سختی در پیش است و باید آماده باشند هم از همین جنس بحران‌های ساختگی دولت بود که توسط برخی دستگاه های دیگر تکذیب هم شد که اینگونه نیست و زمستان احتمالا گرم‌تر از گذشته خواهیم داشت.

مهم نیست دولت این بحران ها را عامدانه یا سهوی می‌سازد در هر دو صورت و هر گونه که باشد این کار افکار مردم را درگیر مسایلی می کند که گرچه مهم است ولی مردم نباید نگران و ناراحت شوند. رسول خدا (ص) به ما توصیه می‌کنند:” آب را اسراف نکنید هرچند در کنار نهر جاری باشید.”

بله اسراف آب و اسراف در هر چیز دیگری بسیار کار ناپسندی است اما ترساندن مردم و بردن افکار مردم به جای دیگر برای این که حواسشان به برخی مسایل دیگر نباشد ناپسندتر و مذموم تر است.

واقعا امیدواریم این دولت از این رویه ولو سهوی باشد دست بکشد و خیال مردم را به هم نریزد.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مداحی شب هفتم محرم ۹۴ محمود کریمی -کامل

چ اکتبر 21 , 2015
بخش اول – غزل مصیبت (آقا امشب چه خوبه به اینا نظر کنی) [حاج محمود کریمی] [۱۷:۰۸] بخش دوم – غزل مصیبت (یادم نمیره پسرم به سینه ناخن زدنت) [حاج محمود کریمی] [۷:۲۳] بخش سوم – زمینه (همراه بابایی هم قد سقایی) [حاج محمود کریمی] [۷:۲۵] بخش چهارم – زمینه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...