اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی برگزار می‌شود

اشتراک گذاری :

نخستین جشنواره ترویج زایمان طبیعی با عنوان «زایمان طبیعی آری، سزارین نه» ۲۴ آبان ماه ۹۴ توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

نودیها:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ نخستین جشنواره ترویج زایمان طبیعی با همکاری معاونت درمان وزارت بهداشت، روابط عمومی دانشگاه و معاونت‌های دانشجویی فرهنگی،‌ بهداشتی و آموزشی دانشگاه ایران برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری جشنواره ترویج زایمان طبیعی با محوریت مزایای زایمان طبیعی و معایب سزارین (عوارض مادری و نوزادی) علاقمندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم، عکس، انیمیشن، کاریکاتور و پوستر حداکثر تا تاریخ ۹۴.۷.۳۰ به معاونت درمان دانشگاه ارسال کنند.

همچنین در حاشیه این جشنواره، آثار ارسالی در معرض نمایش گذاشته خواهد شد و به آثار برتر نیز جوایزی اهدا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره با آدرس تهران، تقاطع خیابان حافظ و جمهوری اسلامی، ساختمان سابق وزارت بهداشت، طبقه چهارم، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، اداره مامائی ارسال کنند.

منبع:خبرگزاری فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

لاغری بدون عارضه با طب سنتی

س اکتبر 6 , 2015
متخصص طب سنتی گفت: طب سنتی از دیرباز برای درمان چاقی نسخه‌های متنوع و کاربردی داشته است که اگر به دقت به آن عمل شود؛ نتیجه خوبی خواهد داشت. نودیها:مهدی برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس گفت: چاقی از بیماری‌های است که بیشتر افراد به آن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...