اندر خواص یک برش هندوانه/خواص باورنکردنی “هندوانه” برای سلامت مردان

اشتراک گذاری :
نودیها:هندوانه خواص شگفت آوری در پیشگیری از یک نوع سرطان و مبارزه با چند بیماری دارد.
 هیچ چیز دلچسب تر از یک برش خنک هندوانه برای رفع خستگی در روزهای گرم تابستان نیست بلکه یک منبع شگفت انگیز از مواد مغذی است که در بهبود بیماری ها بسیار مفید است.
۹۰ درصد هندوانه آب بوده و به عنوان یک هیدراتاسین قوی استفاده می شود(در پزشکی هیدراتاسیون یعنی رساندن مایع به بدن فردی که دچار اتلاف زیاد مایعات شده است) علاوه بر این در کاهش فشار خون، بهبود سلامت قلب و عملکرد کلیه موثر است.
این میوه خوشمزه  ک منبع غنی از مواد مغذی لیکوپن، ویتامین A، سیترولین و ویتامین C است که همه آن ها طیف گسترده ای از اثرات مثبت در بدن را ایجاد می کنند.
پوست زیبا و درخشان با هندوانه
مصرف منظم هندوانه به میزان قابل توجهی در سلامت، زیبایی و درخشش پوست بسیار موثر است، برای این منظور حتما هندوانه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
به گفته کارشناسان ویتامین A موجود در هندوانه برای بازسازی بافت پوست و هیدراتاسیون عمیق سودمند است.
با هندوانه قلبتان مثل ساعت کار می کند
با اضافه کردن هندوانه به منوی غذایی خود به طور قابل توجهی می توان به بهبود سلامت قلب کمک کنید. علاوه برلیکوپن، ویتامین C، کاروتنوئیدها و پتاسیم موجود در هندوانه به کاهش کلسترول خون کمک کرده و از قلب در شرایط خطرناک محفاظت می کند.
از شر سنگ کلیه خلاص شوید
هیچ شکی نیست که سنگ کلیه یکی از دردناک ترین تجربه های یک فرد است. هندوانه بدون ایجاد فشار بر روی کلیه جریان ادرار را افزایش می دهد.
فشار خونتان را پایین بیاورید
اکثر بیماران مبتلا به پرفشاری خون از  داروهای ضدفشارخون استفاده می کنند این وضعیت می تواند به راحتی با مصرف مواد غذایی تحت کنترل قرار گرفته و فشار خون پایین نگه داشته شود. هندوانه یکی ازمیوه هایی است که به کاهش فشار خون کمک زیادی می کند.
با هندوانه به جنگ سرطان پروستات بروید
هندوانه حاوی آنتی اکسیدان زیادی  است که برای مبارزه با سلول های سرطانی پروستات بسیار مفید است.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فروش سوسک‌های مزین به چهره ترامپ در آمریکا

پ آگوست 11 , 2016
نودیها:یک هنرمند مکزیکی به خاطر نقاشی‌هایی که از چهرۀ دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا، روی سوسک کشیده، شهرت یافته است. کریستیام راموس که در فلوریدای امریکا زندگی می‌کند دربارۀ نقاشی‌های خود گفت: «کشیدن چهرۀ ترامپ بخشی از یک مجموعه است. من پرترۀ افراد مشهور را نقاشی می‌کنم. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...