انتقام گیری رسانه ای به سبک من و تو

اشتراک گذاری :

نودیها:اخیرا در این برنامه با پخش بخش هایی از یک برنامه تلویزیون جم تی وی را پخش می کنند و مدام به برنامه و شبکه جم می تازند و این تخریب تقریبا در بین این نوع شبکه ها که یک هدف را دنبال می کنند بی سابقه بوده است.

معمولا رقابت در بین شبکه های ماهواره ای امری معمول و متداول است که در برخی مواقع به پیشرفت هم منجر می شود اما گاهی مواقع این رقابت ها به دشمنی تبدیل می شود و تسویه حساب هایی به دنبال دارد.

از این نوع دشمنی ها و انتقام جویی ها به وفور در بین شبکه هایی مثل من و تو و جم تی وی دیده می شود.

 

برنامه ای در شبکه من و تو وجود دارد به نام ببین تی وی. این برنامه که از نامش پیداست یک موضوع تلویزیونی است و برنامه ای از تلویزیون را پخش می کنند و افراد که از عوامل و مجریان من و تو هستند در یک محیط خانوادگی آن را می بینند و نظر می دهند و معمولا هم به تخریب آن برنامه ها می پردازند بطور طبیعی و ثابت رسانه ملی و برنامه های مفید آن یکی از موضوعات تخریبی آن است.

 

اما اخیرا در این برنامه با پخش بخش هایی از یک برنامه تلویزیون جم تی وی را پخش می کنند و مدام به برنامه و شبکه جم می تازند و این تخریب تقریبا در بین این نوع شبکه ها که یک هدف را دنبال می کنند بی سابقه بوده است.

اما ماجرا از چه قرار است؟ چرا این اتفاق در این بازه زمانی اتفاق می افتد؟

 

شبکه من و تو برای پخش برنامه هایش از ماهواره یاست بهره می گرفت تا با هزینه های کم مخاطبین بیشتری جذب کند.

 

امتیاز بخش فارسی ماهواره یاست در اختیار سعید کریمیان مدیر شبکه جم است که اخیرا  پخش برنامه های شبکه من و تو را از این ماهواره حذف کرده است و این مسئله باعث شده که شبکه من و تو هم دچار ریزش زیاد مخاطب شده است و هم هزینه های سنگینی را باید متقبل شود تا بتواند در دنیای رسانه بماند و رقابت کند.

 

کارشناسان عرصه رسانه بر این باورند که با این اتفاقی که برای شبکه من و تو بوجود آمده، سیر نزولی این شبکه فرا رسیده و تعطیل شدنش را به یک کابوس وحشتناک برای مدیران و کسانی که در آنجا کار می کنند تبدیل کرده است.

جام

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 62

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۱۰ خوراکی که عمر شما را افزایش می‌دهد

س فوریه 7 , 2017
نودیها:با بیان اینکه مصرف بعضی مواد عذایی در افزایش طول عمر تاثیر بسزایی دارد، اظهار داشت: پیاز خاصیت ضدعفونی کننده دارد به همین دلیل مصرف آن باعث کاهش عوارضی همچون آسم، پوسیدگی دندان، التهابات لثه و سرماخوردگی می‌شود.   این متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه سیر حاوی آنتی اکسیدان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...