انتقاد زائران از اپراتورها و بی مسئولیتی وزارت ارتباطات/ اپراتور ها فقط پول می چاپند موقع خدمت رسانی حضور ندارند

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : به عراق، اپراتورهای ایرانی تلفن همراه علاوه بر خلف وعده در مورد ارائه خدمات اینترنت وای فای در مسیر طریق الحسین و عتبات عالیات، از راه‌اندازی کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائران برای استفاده از خدمات رومینگ خودداری کرده‌اند.

همین مسأله باعث سردرگمی زائران ایرانی شده و بیش از ۹۰ درصد مراجعات به موکب خبرگزاری فارس در جاده نجف مربوط به خدمات اپراتورهای ایرانی و اینترنت وای فای است.

یک زائر خرم‌آبادی در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: پیش از آغاز پیاده‌روی اربعین وزارت ارتباطات تبلیغات فراوانی در مورد خدمات اپراتورهای ایرانی در کشور عراق به راه انداخت و من به شخصه مبلغ ۸۰ هزار تومان برای شارژ و فعال‌سازی بسته اینترنت رومینگ پرداخت کردم.

محمد مرادی افزود: ظاهراً تمام وعده‌های داده شده پوچ و توخالی از آب درآمده و برای برقراری یک تماس ساده نیز با مشکل مواجه هستیم، ضمن اینکه امکان استفاده از اینترنت نیز به هیچ عنوان وجود ندارد. در طول مسیر پیاده‌روی نیز هیچ مرکز اطلاع‌رسانی برای زائران پیش‌بینی نشده و ما مجبور شدیم، برای حل مشکل خود به موکب خبرگزاری فارس مراجعه کنیم.

یوسف رضایی دیگر زائر ایرانی است که در این ارتباط می‌‌گوید: امکانات ارائه شده توسط اپراتورهای ایرانی بسیار ضعیف و در عین حال بسیار گران است. نرخ مکالمات سرسام‌آور است و هیچ توجیهی ندارد. خرید و  استفاده از سیم‌کارت‌های عراقی بسیار به صرفه‌تر و معقول‌تر است.

وی ادامه داد: علاوه بر این،  هیچ مرکزی برای پاسخگویی به سؤالات زائران و رفع مشکلات احتمالی آنها در طول مسیر راه‌اندازی نشده و همین مسأله باعث سردرگمی زوار ایرانی شده است. به همین دلیل مجبوریم به موکب‌های ایرانی که این موضوع هیچ ارتباطی به آنها ندارد، مراجعه کنیم.

خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس خراسان رضوی نیز در این رابطه گفت: همه روزه و در طول شبانه‌روز با حجم زیاد مراجعانی مواجه هستیم که در برقراری تماس و استفاده از خدمات رومینگ و اینترنت اپراتورهای ایرانی دچار مشکل شده‌اند.

سعید خلخالی اظهار کرد: هرچند خدمت‌رسانی و حل مشکل زائران برای ما افتخار به شمار می‌رود و از این راه ثواب زیادی می‌بریم، اما کار خبررسانی و رسالت اصلی ما را تحت‌الشعاع قرار داده است. ای کاش مسؤولان وزارت ارتباطات و همچنین اپراتورهای ایرانی تهمیداتی برای راهنمایی زائران می‌اندیشیدند.

وی متذکر شد: در هر صورت ما مجبوریم جور بی‌مسؤولیتی اپراتورهای ایرانی را بر دوش بکشیم و صد البته عاشقانه در خدمت‌رسانی به زوار حسینی افتخار کنیم و به خود ببالیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، از مدت‌ها پیش از آغاز موسم پیاده‌روی اربعین حسینی مسؤولان وزارت ارتباطات وعده داده بودند خدمات اینترنت وای فای رایگان در مسیر زوار راه‌اندازی خواهد شد، اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد و همین موضوع زائران اربعین را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

وزیر ارتباطات علت عدم تحقق این موضوع را کارشکنی‌های طرف عراقی اعلام کرده است.

=================

گزارش از: فرشاد آل‌ناصر

=================

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 48

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تازه ترین سروده سیدحمیدرضا_برقعی ویژه پیاده روی اربعین

س نوامبر 7 , 2017
ابتدای باران من ِ شکسته منِ بی قرار در اتوبوس گریستم همهء جاده را اتوبان را نگاه خسته من تا به آسمان برسد کشانده است به دنبال خویش باران را ولی نخواسته در بین راه سوزاندم دل اهالی محروم چند استان را بر آن سرم که کنار ضریح یاد کنم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...