انتقاد از ۳ بدعت ناپسند در مراسم تحلیف

اشتراک گذاری :

نودیها:محمد دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی برگزار شد نوشت: انصافا در مراسم تحلیف و تنفید برای اولین بار اعتدال توام با استحکام در سخنان رئیس جمهور مشهود بود.

وی در این پیام توییتری نوشت: مراسم تحلیف با وجود سخنان آرام بخش رئیس جمهور و سایر امتیازاتش متاسفانه همراه با چند بدعت ناپسند بود.

در ادامه این پیام توییتری آمده است: تعطیل کردن خسارت بار تهران، امنیتی کردن فضای تهران که برای اقتدار کشور مضر بود و انتشار تصاویر ذوق زدگی تعداد معدودی از نمایندگان با خانم موگرینی که خلاف شان نمایندگان ملت بود.

دانشجو

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خشم دولت از صاحبان «سلفی حقارت»/ سِرو «غذای آفریقایی» برای میهمانان تحلیف روحانی!

د آگوست 7 , 2017
نودیها:عذرخواهی سلفی‌بگیرها آب رفته را برنمی‌گرداند! خشم دولت از صاحبان «سلفی حقارت» خبرگزاری دولتی ایرنا، روز گذشته در گزارشی با عنوان «عکس‌های سلفی نمایندگان؛ تیرهایی که از چله رها شد» به ماجرای تقلّای چند نماینده اصلاح‌طلب مجلس برای گرفتن عکس سلفی با فدریکا موگرینی پرداخت. ایرنا در بخش پایانی این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...