العربیه:‌جبهه جدید قاسم سلیمانی علیه عربستان این بار از عراق

اشتراک گذاری :

وب سایت فارسی شبکه سعودی “العربیه” در خبری ضد ایرانی مدعی شد که “سپاه قدس ایران با همکاری نیروهای وفادار به خود در عراق قصد گشودن جبهه ای علیه عربستان را دارد.”

 

 

بنا بر این گزارش، “طه اللهیبی” نماینده عضو مجلس نمایندگان عراق شامگاه شنبه در گفتگو با شبکه الحدث (وابسته به العربیه) طی سخنانی درباره حضور نیروهای سپاه پاسداران در عراق گفت: «من مسئولیت حرفم را می پذیرم و می گویم که سفیر آمریکا در بغداد کشف کرده که قاسم سلیمانی اکنون در منطقه النخیب است. النخیب منطقه ای سنی نشین در استان الانبار است که آنها می خواهند آن را به کربلا متصل کنند تا به مرز سعودی دسترسی پیدا کنند.»

 

 

وی گفت که النخیب در فاصله ۱۰۰ کیلومتری مرز کشور سعودی قرار دارد و در حال حاضر شبه نظامیان در النخیب در منطقه مرزی عرعر یعنی مسیر حج به کشور سعودی، مستقر هستند.

 

 

وی در ادامه به نقل از سفیر آمریکا گفت آنها (سپاه پاسداران و متحدان عراقی اش) درصدد هستند، جبهه ای را در شمال سعودی بگشایند تا فشار را بر حوثی ها کاهش دهند.

 

 

این در حالی است که پیش از استانداری کربلا اعلام کرد با نزدیک شدن عملیات آزادسازی استان الانبار از داعش و جهت پیشگیری از حرکت تروریست ها به سمت کربلا در اقدامی پیشگیرانه نیروهای مردمی در منطقه “النخیب” مستقر می شوند.

 

 

بخش النخیب در ۴۰۰ کیلومتری جنوب غربی رمادی تحت کنترل کامل نیروهای ارتش، پلیس و یگان مرزبانی است و امنیت دراین منطقه بطور کامل برقرار شده است.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 29

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مواد غذایی مفید برای رفع تپش قلب

پ مه 14 , 2015
قلب یکی از اعضای رئیسه بدن است، براین اساس نیز سلامت بدن وابسته به سلامت قلب است. قلب معدن روح حیوانی و حرارت غریزی است، لذا سلامتی و صحت قلب بسیار مهم است و سلامت قلب از بروز بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند. اصلاح غذا از مهمترین راه‌های حفظ سلامت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...