افسردگی در کمین افراد خسیس / پس انداز صحیح را از کودکی به فرزندانتان آموزش بدهید

اشتراک گذاری :
نودیها:خرج نکردن بیش از حد پول، برای سلامت روان افراد خطرناک و باعث بروز مشکلاتی از جمله افسردگی و وسواس فکری در فرد می شود.
 

سمیرا ایمان نژاد جامعه شناس  اظهار داشت: زیاده روی در پس انداز یا ولخرجی بیش از حد در مسائل مالی، هر دو باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی خواهد شد.

 وی ادامه داد: همیشه توصیه والدین به فرزندانشان، سرمایه گذاری و پس انداز پول است تا روزی که نیاز دارند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و مشکلی از مشکلات زندگی خود را رفع کنند که نکته درست و مهمی است ولی باید سرمایه گذاری در حد اعتدال صورت گیرد زیرا پس انداز بیش از حد هم  باعث ایجاد مشکلات روحی در فرد می شود.

 این جامعه شناس افزود:خرج نکردن بیش از حد پول و به تعبیر دیگر خساست، برای سلامت روان افراد خطرناک و باعث بروز مشکلاتی از جمله افسردگی، وسواس فکری و استرس های مزمن به علت ترس از دست دادن اموال می شود.

 ایمان نژاد گفت:رعایت اعتدال و دوری از افراط و تفریط در خرج کردن پول از نکات بسیار مهم است چرا که سرمایه گذاری و پس انداز تا جایی مجاز است که باعث صرف نظر از خواسته ها و علایق شخصی فرد نشود.

فرهنگ

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

یارانه بگیران بخوانند وقتی خر مُراد از پل می‌گذرد!

ش ژوئن 17 , 2017
نودیها:کمتر از یک ماه از انتخابات ریاست جمهوری گذشته و حالا که غبار ها نشسته و آب ها از آسیاب افتاده، جامعه فارغ از تب و تاب وعده های رنگارنگ انتخاباتی، به قاعده «الوعده وفا»، تحقق وعده ها را به انتظار نشسته است.  در آستانه انتخابات، بسیاری از شهروندانی که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...