افزایش رشد موبا روش خانگی

اشتراک گذاری :

نودیها:موهای سالم و زیبا آرزوی هر فرد است، داشتن موهای سالم برای مردان و زنان یکی از مهم ترین دارایی هر انسان است شما می توانید اهمیت و ارزش آن را با یک فرد طاس مقایسه کنید! وحشتناک نیست ؟ اگر دچار ریزش موی شدید شوید به دلیل عواملی چون استرس و ارثی ….


با کمک برخی دستورالعمل های خانگی میتوانید رشد موهای خود را افزایش دهید و موهای خود را تقویت کنید.

۱- روغن نارگیل
روغن نارگیل یکی از بهترین مواد برای رشد مو است، و تاثیر آن بر تمامی موها ثابت شده است. این روغن رشد مو را افزایش و تحریک می کند . در درمان شوره سر ، تقویت مو ، مفید و موها را براق و ابریشمی می کند.

۲- آب پیاز
آب پیاز موثر در رشد مو است و با مصرف چند روز می توانید نتایج آن را ببینید . پیاز را برش دهید و آب آن را جدا کنید و سپس به ریشه های مو بزنید به مدت ۲-۳ ساعت و سپس بشورید. این کار را ۲ بار در هفته انجام دهید. از آب پیاز با روش دیگر هم می کتوانید استفاده کنید، نصف پیاز را با ۲-۳ حبه سیر ، و ۱-۲ چوب دارچین دریک ظرف آب بجوشانید این روش را به مدت ۴ روز منظم انجام دهید و شاهد رشد موی خود باشید. محلول را در شیشه در بسته نگه اری کنید.

۳- حنا
حنا به خاطر قدرت رنگی که دارد شناخته می شود ،* اما باعث می شود موهایتان سالم و ریشه ها را تقویت می کند. برای استفاده از برگ حنا ، ابتدا روغن خردل خالص را در ظرفی آلمینیومی بریزید تا با حرارت جوش آیدو برگ های حنا را یک به یک در آن قرار دهید. وقتی دیدی برگ ها در حال سوختن هستند آن را از رو حرارت بردارید و سپس آن را از صافی رد کنید و در یک بطری بریزید ، این مخلوط را هرروز به مو و پوست سر بزنید در تقویت و رشد مو ، موی براق و سالم مفید است.

۴- عطر سنبل
عطر سنبل بسیار مفید است برای آروماتراپی بسیار مفید است ، و همچنین رشد مو را افزایش می دهد ۲-۳ بار در هفته پوست سر را با آن ماساژ دهید.

کانال طب الائمه

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شیخ حسین انصاریان:چندتا نماز صبح رو بلند شدی اما نخوندی؟

س نوامبر 21 , 2017
دانلود انصارکلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 13

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...