افراطی یعنی کسانی که با داشتن پرونده فساد اقتصادی از پاکدامنی سخن می‌گویند

اشتراک گذاری :

نودیها :سیدمسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر اینکه «به افراطیون رأی ندهید»، اظهار داشت: افراطیون کسانی هستند که در یک روز عالیجناب سرخ‌پوش درست و قتل‌های زنجیره‌ای را مطرح می‌کنند، اما حالا با هم ائتلاف می‌کنند و او را در لیست قرار می‌دهند.

وی افزود: افراطیون کسانی هستند که یک روز از دیوار لانه جاسوسی بالا می‌روند و بعد می‌آیند و اظهار پشیمانی می‌کنند و به آمریکا پناهنده می‌شوند، افراطیون کسانی هستند که فتنه ۷۶ را به پا می‌کنند و بعد دانشگاه را به تعطیلی می‌کشانند و عده‌ای از جوانان مردم را به کشتن می‌دهند، افراطیون کسانی هستند که چند ماه قبل در ارتباط با سرویس‌های بیگانه سناریوی تقلب در انتخابات را کلید می‌زنند و پازل طرح براندازی نظام که توسط انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها طراحی شده بود را تکمیل می‌کنند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: افراطیون کسانی هستند که فتنه ۸۸ را به راه انداختند و ۸ ماه در خیابان‌ها سطل آشغال آتش زدند و انقلاب را تا لب پرتگاه بردند و خسارات سنگینی به کشور وارد کردند.

میرکاظمی متذکر شد: افراطیون کسانی هستند که در جنگ آمریکا و عراق، به جمهوری اسلامی فشار آوردند و اصرار بر حمایت از عراق و حمله به آمریکا داشتند، اما حالا آمده‌اند و سینه‌چاک آمریکا شده‌اند.

به گفته وی، افراطیون کسانی هستند که مرتب دم از قانون می‌زنند اما وقتی به نفع‌شان نیست، زیر قانون می‌زنند، افراطیون کسانی هستند که با ایجاد ارتباط با سرویس‌های بیگانه، توصیه به تشدید تحریم‌ها علیه ملت مظلوم ایران می‌کنند.

این کاندیدای ائتلاف بزرگ اصولگرایان از حوزه انتخابیه تهران بر همین اساس تأکید کرد: افراطیون کسانی هستند که مسائل حزبی و داخلی را در مذاکرات هسته‌ای با دشمن مطرح می‌کنند و از آنها برای حزب‌شان کمک می‌طلبند؛ افراطیون کسانی هستند که با تحریف حرف امام‌خمینی (ره) می‌گویند امام موافق آمریکا بود، جل‌الخالق.

وی تصریح کرد: افراطیون کسانی هستند که با داشتن حداقل بالای یک هزار میلیارد تومان دارایی، در حالی که همواره مدیر دولتی بوده‌اند و با داشتن سابقه پرونده‌های فساد فاضل خداداد، شهرام جزایری، استات‌اویل و کرسنت در دوره‌های حکومتی‌شان و بکارگیری تعداد کثیری از افراد دارای پرونده فساد، اختلاس و رانت‌خواری، امروز می‌آیند و از پاکی و پاکدامنی سخن می‌گویند.

میرکاظمی خاطرنشان کرد: افراطیون کسانی هستند که شعار آزادی بیان سر می‌دهند اما منتقدانشان را بی‌شناسنامه، بی‌سواد، ترسو، جهنمی و از این قبیل صفات خطاب می‌کنند و بیشترین برخورد و بگیر و ببند را با رسانه‌های منتقد از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون این افراد انجام داده و می‌دهند.

وی ادامه داد: افراطیون کسانی هستند که مدت‌هاست در سخنرانی‌ها و خطبه‌های نمازجمعه علیه آمریکا صحبت می‌کردند و جوانان را مقابل آمریکا قرار می‌دادند، اما حالا با تحریف صحبت‌های آنان، به بزک کردن آمریکا پرداختند و ابراز پشیمانی از ۳۷ سال مقاومت و ایستادگی مردم ایران می‌کنند. افراطیون کسانی هستند که با تضعیف توان ملی کشور در حد «آبگوشت بزباش» و توصیه به وارد کردن مدیران خارجی، بستر نفوذ را فراهم می‌کنند. افراطیون کسانی هستند که در اوج اشرافی‌گری، صحبت از حل معیشت مردم می‌کنند، ولی یک اقتصاددان در لیست‌شان قرار نمی‌دهند.

میرکاظمی یادآور شد: افراطیون کسانی هستند که با پیروی از سیاست‌های بیگانگان، به دنبال دوقطبی کردن جامعه و ترویج غرب‌زدگی و مصرف‌گرایی و قرار دادن تخصص مقابل تعهد هستند تا زمینه را برای حضور آمریکا فراهم کنند؛ افراطیون وطن‌فروشانی هستند که با پناهنده شدن به آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی، علیه مردم ایران توطئه می‌کنند. افراطیون کسانی هستند که واردات از چین را ۲.۵ برابر دولت قبل می‌کنند، بعد می‌آیند دم از اشتغال درست کردن برای چینی‌ها می‌زنند.

نماینده تهران در مجلس متذکر شد: افراطیون کسانی هستند که در حالی که گرانی امان مردم را بریده است و به اندازه اول انقلاب تا دولت یازدهم، حجم نقدینگی کشور را اضافه کرده‌اند، می‌گویند تورم را کنترل کرده‌ایم؛ افراطیون کسانی هستند که در حالی که رکود، بیکاری و گرانی به مردم فشار می‌آورد، آن وقت هواپیما خریداری می‌کنند تا با آن فقط به آمریکا و اروپا بروند.

وی افزود: افراطیون کسانی هستند که میلیاردها دلار از صندوق توسعه ملی و ذخایر بانک مرکزی خلاف قانون برداشت می‌کنند، بعد می‌گویند خزانه خالی تحویل گرفته‌ایم، پس این پول‌ها را از کجا برداشته‌اید؟! افراطیون کسانی هستند که کمباین‌وار نسبت به حذف نگاه‌های انقلابی، متخصص و خانواده شهدا اقدام می‌کنند و حتی از یک آبدارچی هم نمی‌گذرند، بعد می‌گویند ما داس نداریم، ولی افراد فتنه‌گر و تند سیاسی را جایگزین می‌کنند.

میرکاظمی همچنین گفت: افراطیون کسانی هستند که وقتی قانون منع بکارگیری دوتابعیتی‌ها در مشاغل حساس در مجلس بررسی می‌شود، با دستپاچگی پیگیری می‌کنند که از دستور کار مجلس خارج شود، ولی شعار می‌دهند ما همواره در سختی‌ها کنار مردم هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد افراطیون را بشناسد، همین میزان کافی است و اگر هم نخواهد بشناسد، هر چقدر هم که ما از افراطی‌ها بگوییم، باز هم حرف خودشان را می‌زنند، فکر می‌کنم جوانان ما باید مطالعه کنند تا ببینند واقعاً چه کسانی افراطی هستند. ما هم تأکید می‌کنیم به لیست این افراطی‌ها که اینگونه عمل کردند، رأی ندهند.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

محل خاکسپاری زهرای مرضیه(س) کجاست؟

س فوریه 23 , 2016
نودیها : به‌ علت دفن پنهانی حضرت فاطمه(س) درباره محل تدفین ایشان بین مورخان و راویان اختلاف‌نظر وجود دارد، آیت‌الله محمدعلی جاودان در مقاله‌ای در دانشنامه فاطمی به تبیین این مسأله می‌پردازد. -خانه حضرت(س) اولین احتمال درباره مدفن فاطمه(س)، خانه خود آن حضرت است. خانه حضرت در همسایگی خانه پیامبر(ص) […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...