افتخار روحانی به تعویض ۵۰۰ تومانی با ۱۰۰۰ تومانی!

اشتراک گذاری :

نودیها : مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات حجت الاسلام روحانی در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت: آقای رئیس جمهور می فرمایند تا چند سال قبل هیچ کس در مخیله اش نمی گنجید که ما می توانستیم UF6  بدهیم و کیک زرد بگیریم و از از این اقدام به عنوان یکی از دستاوردهای برجام یاد می کنند؛ حال آنکه این تبادل یکی از امتیازات بزرگی است که به حریف داده ایم.

حسین شریعتمداری با اشاره به این که کیک زرد بعد از غنی سازی به UF6 تبدیل می شود، افزود: ما پذیرفته ایم ۹۷۰۰ کیلو از ۱۰ هزار کیلو اورانیوم غنی شده را که حاصل ۱۰ سال تلاش بی وقفه دست اندرکاران هسته ای کشورمان بود را به خارج بفرستیم. یعنی حاصل تلاش ۱۰ ساله خودمان را از دست بدهیم و در مقابل کیک زرد را که محصول قبل از UF6 و در درجه پایین تری از آن است، تحویل بگیریم.

وی افزود:این موضوع ترجمان دیگری از همان فرمول است که «اسب زین شده را داده ایم و افسار پاره تحویل گرفته ایم» و بر این اساس باید از آقای رئیس جمهور سئوال کرد که با کدام محاسبه می توان تعویض اسکناس ۱۰۰۰ تومانی با اسکناس ۵۰۰ تومانی را دستاورد و افتخار معرفی کرد؟

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ماجرای بازداشت ۸ مروج فحشا/ احضار فاطمه هاشمی به دادگاه

س مارس 8 , 2016
نودیها :  امروز نود و سومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی برگزار شد. این نشست که آخرین نشست سال ۹۴ بود همراه با خبرهای داغ و تازه‌ای از پرونده‌های قضایی بود که در زیر می‌خوانید. *بابک زنجانی و همدستانش به اعدام محکوم شدند حجت الاسلام […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...