اعلام برائت زیباکلام از سران فتنه و حرمت‌شکنان عاشورا

اشتراک گذاری :
نودیها:صادق زیباکلام در مصاحبه با «فرارو» درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: «معتقدم آنچه مقصود رهبر معظم انقلاب بوده، این است که ایشان انتظار دارند مسائل اتفاقات ۸۸ روشن‌تر شود. مواضع گروه‌های منتقد و معترض مشخص شود. معترضان مشخص کنند که چه نگاهی به برخی رفتارهای روز عاشورای ۸۸ و اتفاقاتی شبیه به آن در جریان اعتراضات دارند. به نظر می‌رسد ایشان انتظار دارند اصلاح‌طلبان و معترضان مرز خود را با اتفاقات ساختارشکن روشن کنند.»

او اظهار کرد: «من یقین دارم هیچ اصلاح‌طلب و منتقدی برخی اتفاقات روز عاشورای سال ۸۸ و پیش از آن را تأیید نمی‌کند. شاید اصلاً عده‌ای عامدانه برای گسترش اختلافات و شکاف در آن زمان دست به این اقدامات زده باشند. تا دو جریان درگیر را بیشتر به سمت رویارویی سوق دهند.»
 
یادآور می‌شود پس از حرمت‌شکنی آشوبگران که در میان آنها اعضای گروهک تروریستی منافقین و بهائیت هم دستگیر شدند، میرحسین موسوی با صدور بیانیه‌ای، این جماعت حرمت‌شکن را مردمان خداجو توصیف کرد.
مشرق
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

One thought on “اعلام برائت زیباکلام از سران فتنه و حرمت‌شکنان عاشورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلمی مستند در باره فاجعه مصرف روغن های مایع و جامد

ش فوریه 18 , 2017
نودیها: حتما حتما ببینید و برای سلامت خود و جامعه انتشار بدهید. توصیه می کنیم‌ برای سلامت خود مصرف این روغن ها را متوقف کنید و از روغن کنجد سالم و ارگانیک و روغن زیتون استفاده کنید . دانلود کانال دکتر کرمی برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...